حجت‌الاسلام والمسلمین پناهیان در مراسم تشییع پیکر شهید ژاله

  ملت ایران خواستار اعدام سران فتنه هستند

خبرگزاری فارس: استاد حوزه و دانشگاه تاکید کرد: ملت ایران نه تنها خواستار اعدام سران فتنه هستند بلکه خواستار این هستند سیاست‌مدارانی که به هر نحو زمینه شعله‌ورتر شدن فتنه را فراهم کرده‌اند از صحنه سیاست حذف شوند.




ادامه مطلب ...

ابراز ناامیدی رژیم صهیونیستی از فتنه‌گران داخلی ایران

نظام جمهوری اسلامی ایران ساقط‎ شدنی نیست

 تلویزیون رژیم صهیونیستی در گزارشی از فتنه‌گران داخلی ایران ابراز ناامیدی و اعلام کرد که آشوب فتنه‌گران (مانند انقلاب مصر و تونس) نتیجه نمی‌دهد زیرا به نظر نمی‌رسد نظام اسلامی ایران ساقط‎شدنی باشد.



ب ادامه مطلب ...

حجت‌الاسلام حسینیان در مراسم تشییع شهید ژاله

  اعضای خبرگان رهبری در خصوص ادامه ریاست این مجلس تجدیدنظر کنند

 نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: مردم از اعضای مجلس خبرگان رهبری انتظار دارند تا در خصوص ادامه ریاست مجلس خبرگان رهبری تجدیدنظر کنند.




ادامه مطلب ...

اظهارات پرز درباره موضع گیری مجلس علیه فتنه‌گران

  خبرگزاری فارس: به‎دنبال بازتاب شعارهای روز گذشته نمایندگان مجلس شورای اسلامی علیه سران فتنه، رئیس رژیم صهیونیستی از این موضوع احساس تأسف کرد.


ادامه مطلب ...

پیکر شهید صانع ژاله صبح فردا در پاوه تشییع می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان پاوه گفت: پیکر شهید فتنه 25بهمن (صانع ژاله) که از اهالی شهرستان پاوه است صبح فردا پنجشنبه با حضور گسترده مردم و مسئولان در شهر پاوه تشییع و تدفین می‌شود.


حسین خدرویسی عصر امروز در حاشیه همایش بزرگ وحدت در استان کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: این دانشجوی بسیجی از افراد متدین و خانواده‌ای ارزشمند در شهرستان پاوه است که به دست منافقین کوردل و فتنه‌گران بر اثر تیراندازی مستقیم در 25بهمن‌ماه در تهران به شهادت رسید.
وی افزود: پیکر این دانشجوی شهید از ساعت 8,5 صبح از میدان فلسطین پاوه، مقابل مسجد حضرت عبدالله به سوی مسجد جامع پاوه تشییع و پس از ادای احترام و با حضور مردم شهیدپرور پاوه به مزار شهدای این شهر منتقل و در آنجا به خاک سپرده می‌شود.
خدرویسی تاکید کرد: مراسم تشییع پیکر شهید بسیجی صانع ژاله باشکوه برگزار خواهد شد و ماموستا حاج ملاقادر قادری امام جمعه پاوه در این مراسم سخنرانی خواهد کرد.
صانع ژاله دانشجوی پاوه‌ای دانشگاه هنر و از خانواده‌های متدین و اهل قرآن بود که خود نیز حافظ ده جزء قرآن کریم بود و دو روز پیش در جریان فتنه‌گری و دعوت به اغتشاش موسوی و کروبی در 25 بهمن بر اثر تیراندازی منافقین و عوامل فتنه به شهادت رسید.
پیکر این دانشجوی بسیجی صبح امروز با شکوه خاصی از دانشکده هنر تا دانشگاه تهران با حضور گسترده مردم، مسئولان کشوری و نمایندگان مجلس شورای اسلامی تشییع شد.

ناطق‌نوری سکوت را شکست

ناطق‌نوری سکوت را شکست
قوه‌قضائیه باید با مسببین فتنه اخیر برخورد قاطع کند

خبرگزاری فارس: حجت الاسلام و المسلمین علی‌اکبر ناطق نوری با اشاره به حوادث اخیر و اقدامات فتنه‌گران گفت: قوه قضائیه باید بر اساس قانون و عدالت اسلامی با مسببین این حادثه شرم‏آور برخورد قاطع کند.


ادامه مطلب ...

بیانیه مجلس خبرگان رهبری

  سران‌فتنه بهترین خدمات را به آمریکا و رژیم صهیونیستی کرده‌اند

خبرگزاری فارس: در بیانیه مجلس خبرگان رهبری، اعلام دروغین فتنه‌گران در حمایت از مردم تونس و مصر و برپایی اغتشاش آمریکایی- صهیونیسیتی، فراهم کردن فضای "نفس‌کشی " برای استکبار عنوان شده و آمده است: سران‌فتنه بهترین خدمات را به آمریکا و رژیم صهیونیستی کرده‌اند.



ادامه مطلب ...

پیکر دومین شهید اغتشاشات اخیر بر روی دستان مردم انقلابی

  با شعار "کروبی موسوی ننگ به نیرنگتان، خون جوانان ما می‌چکد از چنگتان "
پیکر شهید محمد مختاری تشییع شد

خبرگزاری فارس: پیکر دومین شهید اغتشاشات اخیر بر روی دستان مردم انقلابی کشورمان تشییع شد.


به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، پیکر شهید محمد مختاری از دیگر کشته‌شدگان حوادث اخیر به دست عوامل منافقین لحظاتی پیش در دستان جمعی از مردم انقلابی کشورمان از مقابل منزل این شهید واقع در شرق تهران تشییع شد.

شرکت‌کنندگان در این مراسم تشییع، شعارهای "کروبی موسوی مرگ به نیرنگتان، خون جوانان ما می‌چکد از چنگتان "، "لعن علی عدوک یاحسین، کروبی و خاتمی و میرحسین "، "مرگ بر موسوی "، "مرگ بر کروبی "، "مرگ بر منافق "، "الله اکبر "، و "لا اله الا الله " سر می‌دادند.

شهید محمد مختاری22 ساله فرزند اسماعیل روز 25 بهمن در اثر تیراندازی عوامل منافقین به شدت زخمی شده و پس از انتقال به بیمارستان به درجه شهادت نائل شد.

تجمع غیرقانونی فتنه‌گران، عناصر منافقین، سلطنت‌طلبان و اراذل و اوباش در برخی خیابان‌های شهر تهران در روز 25 بهمن موجب بروز اغتشاشاتی شد که با حضور به‌هنگام مردم، فتنه‌گران و دیگر عوامل مزدور مجبور به ترک صحنه شدند.

عکس اغتشاشات ۲۵ بهمن

تعدادی عکس از جنبش سبز وحشی  

با تعداد اندکشان خواستند مردم را دعوت به شورش کنند اما مردم تهران با بصیرت و آگاهی خود جواب نه به آنها دادند.

 

ادامه مطلب ...

تحصن مردم در میدان ارک تهران

آدمک موسوی در میدان ارک به دار آویخته شد 

خبرگزاری فارس: اقشار مختلف تهران و جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با حضور در میدان ارک و دادگستری تهران خواستار محاکمه هر چه سریعتر سران فتنه شدند.  

-------------------------------
ادامه مطلب ...