دیالمه

حضرت علی میفرماید: آنکه از تاریخ عبرت نگیرد، عبرت تاریخ خواهد شد...

 حال چه دستهایی در کار بود تا ایشان را از این راه به بدنه نظام وارد کنند، الله اعلم!  


 کسانی با فشار به رئیس جمهور وقت، شهید رجائی، ایشان را به معرفی میرحسین موسوی بعنوان وزیر امور خارجه مجبور کردند. پس از آنهم آقای خامنه ای تحت همین فشارها مجبور شد ایشان را بعنوان نخست وزیر معرفی کنند. حال بشنویم از ماجرای رای اعتماد مجلس به ایشان در اولین پستشان در نظام جمهوری اسلامی از نقد ایشان توسط امثال شهید آیت و شهید دیالمه که از ماجراهای پشت پرده معرفی زوری ایشان اطلاع داشتند و خون میخوردند.

 

 

شهید آیت با وزارت موسوی مخالفت کرده بود و در سخنانی افکار میرحسین موسوی و همسرش را التقاطی خوانده بود. گویا این شهید بزرگوار هم قرار بود اسنادی به دکتر باهنر در این رابطه ارائه دهد که صبح همان روز، عمرش را کفاف ندادند! این متن نطق ایشان در مخالفت با وزارت آقای موسوی است:

ادامه مطلب ...

دیالمه-میر حسین موسوی

۲روز قبل از ترور دیالمه به همراه ۷۱ تن از یاران شهید بهشتی: 

 

 

    دانلود   ۶.۶ مگابایت/کلیپ تصویری

تناقض در رفتار و گفتار...!

 

 

کلیپ تصویری


           دانلود مستقیم

شب های پیشاور

بسم الله الرحمن الرحیم

کتاب شبهای پیشاور این روز ها در بیشتر کتاب فروشی های میدان انقلاب بخصوص پاساژ مهستان یافت میشود.

اما بعضی افراد به خاطر علاقه نداشتن فعلی به مطالعه،فرصت نداشتن و یا به مشکلاتی قادر به مطالعه و آگاه شدن به این موضوعات را ندارند، موسسه تحقیقاتی و انتشاراتی موعود در قالب یک مناظره ی شبهه رادیویی این کتاب را به صورت صوتی آماده کرده که هم بسیار جذاب و همچنین بسیار آموزنده در جهت شناخت مذهب شیعه میباشد.

ماجرا را خود کتاب توضیح داده و به حدی جناب آقای شیخ سید محمد سلطان الواعظین شیرازی در بحث با حافظ و شیخ عبدالسلام مستدل و مبرهن از قرآن و روایات سخن میگوید که تقریبا" تمام شهر پس از ده شب شیعه می شوند.البته قبل از این مناظرات و گفتگو ها در آن شهرها شیعانی مقیم و غیر بومی وجود داشتند که پس از مناظرات آین عالم بزرگوار اکثریت به تشیع گرویده که درحال حاضر خود را مدیون آن عالم توانا میدانند.
لکن برخی از اهل سنت متعصب لجوج عنود منکر این اشخاص شده و گفته اند که اصلا" کسانی به این اسامی وجود نداشته اند،قافل از این که گیرم درست بگویند اما سخنانی که گفته شده بر اساس قرآن،عاقلانه و حقیقت است یا خیر؟

  این کتاب صوتی را برای دانلود در اختیار شما قرار میدهم تا خودتان از گوش دادن به آن لذت برده و حقیقت را دریابید،شیعیان افتخار کنند و آگاه باشند و احساستی سخن نگویند و دیگر مذاهب عاقلانه بیاندیشند و تعصبات کور کورارنه را کنار گذارند.


درضمن کیفیت ترک ها عالی و بدون ایراد است.


ظرفیت ها و زمان های قید شده تقریبا" نزدیک به خود قایل ها میباشد.


شب اول و دوم                   18 دقیقه           2 مگابایت               دانلود


شب سوم                      28 دقیقه       3.2 مگابایت               دانلود


شب جهارم                      20 دقیقه       2.3 مگابایت              دانلود


شب پنجم                      29 دقیقه       3.3 مگابایت               دانلود


شب ششم                      40 دقیقه       4.6 مگابایت             دانلود


شب هفتم                      35 دقیقه         4 مگابایت               دانلود


شب هشتم                      77 دقیقه       9    مگابایت             دانلود


شب نهم                      53 دقیقه       6.1 مگابایت                دانلود


شب دهم                      46 دقیقه       5.3 مگابایت               دانلود

چند دستگاه اندازه گیری

تعریف گالوانومتر :

 

 

بسته به مقدار جریان اثرهای آن به میزان متفاوت بروز می کنند. بنابر این برای اندازه گیری جریان می توان از هر یک از اثرهای شیمیای ، گرمایی یا مغناطیسی آن استفاده کرد وسایلی که برای اندازه گیری جریان به کار می روند، گالوانومتر نامیده می شود.

 

ادامه مطلب ...

حاج احمد آقای خمینی -رهبر عزیز


گر شما مردم پشت سر رهبری باشید و مثل من که بعد از امام با خدای خود و امام خود عهد کردم که کوچکترین قدمی علیه رهبری و برخلاف حتی میل رهبری بر ندارم شماها چنین پیمانی را بکنید که از روز اول کرده اید و امروز تجدید کنید مطمئن باشید ما در تمام زمینه ها بر آمریکا پیروز می شویم.

من به عنوان فرزند امام از اینجا به رهبر خودم خطاب می کنم رهبرا من مرید شما هستم و هر چی شما بگی مثل یک سرباز ساده  گوش می کنم.


دریافت فایل

دانلود 890 Kb

شعری که واقعا


از همان روزی که دست حضرت « قابیل »


گشت آلوده به خون حضرت « هابیل »

ادامه مطلب ...