پیکر شهید صانع ژاله صبح فردا در پاوه تشییع می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان پاوه گفت: پیکر شهید فتنه 25بهمن (صانع ژاله) که از اهالی شهرستان پاوه است صبح فردا پنجشنبه با حضور گسترده مردم و مسئولان در شهر پاوه تشییع و تدفین می‌شود.


حسین خدرویسی عصر امروز در حاشیه همایش بزرگ وحدت در استان کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: این دانشجوی بسیجی از افراد متدین و خانواده‌ای ارزشمند در شهرستان پاوه است که به دست منافقین کوردل و فتنه‌گران بر اثر تیراندازی مستقیم در 25بهمن‌ماه در تهران به شهادت رسید.
وی افزود: پیکر این دانشجوی شهید از ساعت 8,5 صبح از میدان فلسطین پاوه، مقابل مسجد حضرت عبدالله به سوی مسجد جامع پاوه تشییع و پس از ادای احترام و با حضور مردم شهیدپرور پاوه به مزار شهدای این شهر منتقل و در آنجا به خاک سپرده می‌شود.
خدرویسی تاکید کرد: مراسم تشییع پیکر شهید بسیجی صانع ژاله باشکوه برگزار خواهد شد و ماموستا حاج ملاقادر قادری امام جمعه پاوه در این مراسم سخنرانی خواهد کرد.
صانع ژاله دانشجوی پاوه‌ای دانشگاه هنر و از خانواده‌های متدین و اهل قرآن بود که خود نیز حافظ ده جزء قرآن کریم بود و دو روز پیش در جریان فتنه‌گری و دعوت به اغتشاش موسوی و کروبی در 25 بهمن بر اثر تیراندازی منافقین و عوامل فتنه به شهادت رسید.
پیکر این دانشجوی بسیجی صبح امروز با شکوه خاصی از دانشکده هنر تا دانشگاه تهران با حضور گسترده مردم، مسئولان کشوری و نمایندگان مجلس شورای اسلامی تشییع شد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد