من و تو"چگونه می خواهد "سبک زندگی" ایرانیان مسلمان را تغییر دهد

بر خلاف رویکرد سیاسی که معمولاً اینگونه شبکه‌ها تلاش می‌کنند تا آن را پنهان سازند، این شبکه رویکرد مذهبی خود را آشکار و در چارچوب اندیشه انحرافی سکولاریسم می‌داند. هر چند که آن را فریاد نمی‌زند، اما در تمام برنامه‌ها آن را به مثابه قانونی رعایت و بدان اشاره نیز می‌کند.
گویا دیپلماسی عمومی "روباه پیر" در دوران استعمار نو و فرانو، امیدوار است که مخاطب ایرانی با هر ذائقه و نیازی به رسانه، اعم از اطلاع‌یابی و خبر یا سرگرمی و تفریح، از رو به ‌روی شبکه‌های فارسی زبان انگلیسی، جای دیگری نرود.
ادامه مطلب ...

تجلیل از الگوی همجنس‌گرایی در شبکه من و تو!

بعد از ترویج همجنس‌بازی، نوبت به الگو دهی رسید؛
شبکه من ‌و‌ تو با معرفی یکی از برنامه‌سازان و خوانندگان قبل از انقلاب به عنوان همجنس گرا، او را الگویی مناسب دانسته و به تعریف و تمجید از وی پرداخته است.
شبکه من و تو در برنامه ای تحت عنوان "شب بود" به ابعاد شخصی زندگی "فریدون فرخ زاد"، خواننده و برنامه‌ساز قبل از انقلاب، پرداخته و آن را به عنوان یک فرد همجنس‌گرا، الگویی برای جوانان ایران معرفی نمود.
 
یکی از شرکت‌کنندگان در این برنامه گفت: «مردمی که تا گلو در عزا فرو رفته‌اند! از فریدون فرخ زاد خوششان می‌آید ولی می ترسند آن را اعلام کنند چرا که درباره فریدون گفته می شود که او همجنس‌گرا بوده است. گیرم که بوده (بالاخره بوده یا نبوده؟!). مساله خودش بوده. همجنس‌گرایی که جرم نیست.»

شرکت کننده دیگر در این‌باره گفت: «مانع اصلی راه فریدون فرخ زاد، همجنس گرایی بود که او آن را عار نمی‌دانست، می شناختش و دلش می‌خواست مردم این را بفهمند. ولی آن زمان برای اینکه مردم بفهمند همجنس گرایی یک اتفاق ژنتیک! است بسیار بسیار زود بود. در آن زمان همجنس‌گرا در نزد مردم به عنوان یک مفعول، بد نام بود. فرخ زاد می خواست این تفکر را بشکند. من بارها از فریدون خواسته بودم در فرهنگی که مردمش هنوز مقوله همجنس گرایی را نپذیرفته اند این مساله را مطرح نکند.»

شخص دیگری در راستای مهر تایید زدن به مقوله همجنس گرایی گفت: «درست است که شب و روز از آزادی سخن می گوییم و همه از رهروان و بلکه رهبران راه آزادی هستیم و همه خواهان دموکراسی هستیم ولی بدبختانه هنوز الفبای دموکراسی را نمی دانیم یا در عمل نشان نمی دهیم. لذا بسیاری از ما هنوز باور نمی کنند که تن هر کدام از ما از آن خودش است! فرخ زاد به این جا رسیده بود و این برای جامعه ای که درکی از این موضوع نداشت دشوار بود به همین خاطر ایدئولوژی گراها و دین باورها او را دوست نمی داشتند.»

در حالی در شبکه من و تو، همجنس بازی به شکل های مختلف ترویج می شود که این مقوله در فرهنگ و تمدن مردم تمام دنیا خصوصا مردم ایران امری زشت و ناپسند است و در دین اسلام از گناهان بزرگ که وعده عذابی سخت برای آن داده شده، محسوب می شود.

ضمن آنکه آنچه که در این برنامه به عنوان اتفاقی ژنتیکی و امری شخصی مطرح می‌شود از نظر علمی یک انحراف جنسی است که فطرت و طبیعت انسانهای متعادل از این عمل زشت و غیر انسانی به دور است؛ عملی که  از لحاظ اجتماعی نیز به فروپاشی کانون خانواده، انقراض نسل و فساد جامعه منجر می‌شود؛ انحرافی که حتی از حیوانات نیز سر نمی‌زند اما در سیاست‌های شبکه‌های بیگانه و کشورهای اروپایی و آمریکا به عناوین مختلف برنامه‌هایی برای حمایت از این منحرفین جنسی به عمل می آید و شاید یکی از دلایل آن این باشد که بسیاری از نامداران سیاست آمریکا و اروپا، خود دچار این انحراف هستند!
 
منبع: جام‌نیوز

راز حذف نام پدر و مادر از پاسپورت‌ آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها

راز حذف نام پدر و مادر از پاسپورت‌ آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها؛
پس از حذف نام پدر و مادر از گذرنامه‌های آمریکایی و انگلیسی و قرار گرفتن نام‌های مضحک والد 1 و والد 2 به جای آن، پرونده همجنس‌گرایی که خود فرزند دولت‌های آمریکا و انگلیس است، وارد مرحله تازه‌ای می‌شود.
به گزارش گرداب به نقل از فارس، حمایت‌های قاطع باراک اوباما رئیس‌جمهور آمریکا و دیدیو کامرون، نخست‌وزیر انگلیس از همجنس‌گرایان و کمک‌های کلان نظام غربی برای استقرار این پدیده شنیع در جوامع غربی خود پرونده‌ای است که بدون کمک سران غربی قابل اجرا نبود.
 
اوباما از میان تمام وعده‌های انتخاباتی خود به یک وعده عمل کرد و آن هم اعطای آزادی به همجنس‌گرایان در ارتش آمریکا بود. وی به طور کامل تمام وعده‌های خود از جمله تعطیلی گوانتانامو را فراموش کرد اما یادش نرفت که باید قانون "نپرس، نگو" را لغو کند.
 
 
از سوی دیگر دیوید کامرون نیز که نام محافظه‌کار را یدک می‌کشد، به تازگی اعلام کرده از آنجا که محافظه‌کار است، با همجنس‌گرایی موافق است. این  در حالی است که در آخرین نظرسنجی منتشر شده در دیلی‌میل، 70 درصد از مردم انگلیس خود را مسیحی می‌دانند و تنها 1.5 درصد از جامعه بریتانیا را همجنس‌گرایان تشکیل می‌دهند.
 
وی از پنج سال قبل حمایت خود را از همجنس‌گرایان اعلام کرده بود و دولتش نیز در تلاش است تا پرورشگاه‌ها را مجبور کند تا به زوج‌های همجنس‌گرا فرزند اعطا کنند.
 
والدین 1 و 2 که قرار است جای پدر و مادر را بگیرند، قبل از آن‌که در گذرنامه‌ها وارد شوند در همین پرونده مشروعیت‌بخشی به همجنس‌گرایی قابل مشاهده‌اند. پرونده‌ای که سال‌هاست به صورت هدفمند دنبال می‌شود و گام به گام اروپا و آمریکا را به نابودی اخلاقی نزدیک‌تر می‌سازد.
 
یکی از این 2  والد را باید دولت آمریکا به ریاست باراک اوباما و والد دیگر را باید دولت انگلیس به ریاست دیوید کامرون دانست. این دو شخص در راس 2 دولتی هستند که با تمام قوا تلاش کرده‌اند تعریف خانواده را تغییر دهند، تعریفی که فطری بوده و با چنین تبلیغاتی قابل تغییر نیست.
 
به هر حال این ننگ بزرگی برای ملت‌های آمریکا و انگلیس است که به خاطر هوس نامشروع عده‌ای قلیل باید با گذرنامه‌ای سفر کنند که به همه آنها هویت خانواده‌های همجنس‌گرا را می‌بخشد و همجنس‌گرایان را اصل قرار می‌دهد.

عربستان: ایران و عراق شیعه را هدف گرفته‌ایم

خاندان آل سعود در حال حاضر شرایط منطقه ای و بین المللی را برای تعقیب سیاست های خصمانه خود مساعد دیده و سعی دارد به زعم خود، ضربه ای کاری به رقبای شیعه مذهب خود در منطقه وارد کند.
در خصومت خاندان سعودی با ایران هیچ گاه تردیدی نبوده و نیست، اما سیر وقایع جاری و نیز جدیدترین اخبار حاکی از کلید خوردن دور جدیدی از توطئه های این خاندان علیه کشورمان است؛ توطئه هایی که با اهداف مشخص سیاسی و ایدئولوژیک انجام می پذیرد.

عرصه این رقابت و جنگ پنهان، در حوزه اقتصاد و انرژی تعریف شده؛ به این صورت که مقامات سعودی سعی دارند با افزایش عرضه نفت و کاهش بیش از پیش قیمت آن، به زعم خود ایران را به زانو در بیاورند.

در همین راستا، خبرگزاری "رویترز" دیروز گزارشی را منتشر و عنوان کرده که با وجود رسیدن قیمت نفت به کمتر از 100 دلار در هر بشکه، عربستان برنامه ای برای کاهش تولید خود ندارد و در پی آن است تا قیمت های جهانی را بیش از پیش کاهش دهد.

این خبرگزاری از سیاست جدید نفتی عربستان با عنوان "مبارزه ای تهاجمی" برای پایین آوردن قیمت نفت یاد کرده و می نویسد: "علی النعیمی"، وزیر نفت این کشور نیز همچنان مایل به پایین آوردن قیمت ها نیست.

همچنین یکی از نمایندگان سعودی در اوپک به رویترز گفته تنها زمانی که قیمت نفت "برنت" به زیر 90 دلار در هر بشکه برسد، ممکن است عربستان و هم پیمانان نفتی اش، یعنی کویت و امارات تصمیم به بازنگری در مورد تولید خود کنند.

اما مسئله به همین جا ختم نمی شود، زیرا گزارش دیگری که "راشا تودی" منتشر کرده، ابعاد مهم سیاسی و ایدئولوژیک سیاست های نفتی عربستان را به روشنی برملا می کند.

بر اساس این گزارش، "برتن بیگس"، مدیر سرمایه گذاری شرکت نفتی "ترکسیس پارتنرز" (Traxis Partners) در صحبتی که با یکی از تاجران وابسته به خاندان آل سعود داشته، نکات مهمی را در این رابطه دریافته است.

این تاجر سعودی ضمن اشاره به توازن و آسیب پذیری ژئوپلیتیکی عربستان گفته: «خطرناک ترین دشمنان ما ایران و عراق هستند. هر دو آن ها شیعه و هر دو در تلاش برای بی ثبات کردن جهان عرب از طریق حمایت از تروریسم هستند. تنها سلاح در مقابل آن ها، ثروت و نفت ماست. در حال حاضر، آسیب پذیری آن ها از ناحیه شکنندگی مالی است. منابع مالی آن ها تنها به اندازه بخشی از منابع ماست و آن ها برای پشتیبانی از اقتصادشان به شدت به پول نیازمندند.»

راشا تودی می نویسد: برنامه سعودی ها این است که طی دو سال آینده تولید نفت را افزایش داده و فرصت به دست آمده برای ضربه زدن به ایران و عراق را غنیمت بشمارند.

تاجر مذکور در همین رابطه گفته: «عراق و ایران به فروش نفت خود به قیمت بیش از 100 دلار در هر بشکه نیاز دارند. در 24 ماه آینده، ما اندک اندک تولید خود را افزایش می دهیم تا قیمت را به کمتر از 60 دلار در هر بشکه برسانیم.»

وی همچنین اظهار داشته که در این سیاست، کویت و امارات نیز عربستان را همراهی می کنند.

به این ترتیب، آن گونه که مشخص است، خاندان آل سعود در حال حاضر شرایط منطقه ای و بین المللی را برای تعقیب سیاست های خصمانه خود مساعد دیده و سعی دارد به زعم خود، ضربه ای کاری به رقبای شیعه مذهب خود در منطقه وارد کند.

تحت شرایط کنونی، بدون شک آنچه می تواند این سیاست کشورهای عرب منطقه را خنثی کند، احیای اقتصاد ایران با برداشته شدن تحریم ها از طریق مذاکرات با 1+5 است.

در حقیقت، به نظر می رسد آنچه باید به عنوان مهمترین هدف کشور از مذاکرات مدنظر قرار گیرد، تلاش برای لغو تحریم هاست تا از طریق بازسازی اقتصاد، نقشه های موجود در عرصه منطقه ای علیه کشورمان خنثی شود.

منبع: تابناک

پورنوگرافی غیرعادی؛ آخرین نشانه آخرالزمان فرهنگی آمریکا

به نقل از موسسه فرهنگی موعود
سیزده هزار فیلم پورنو هر سال در آمریکا تولید می شود. بر پایه گزارش Internet filter review ، عایدی جهانی پورنو شامل اتاق های پخش فیلم در هتل ها، کلوب های سکس و صنعت رو به گسترش سکس الکترونیک، نود و هفت میلیارد دلار در سال 2006 بوده است. این عایدی، با درآمد شرکت های پیشرو درامر فن آوری مثل «مایکروسافت» ، «گوگل»، «آمازون»، «ای بی»، «یاهو»، «اپل»، «نت فلیکس» و «ارث لینک» برابری می کند.
چکیده:
سیزده هزار فیلم پورنو هر سال در آمریکا تولید می شود . بر پایه گزارش Internet filter review   ، عایدی جهانی پورنو، شامل اتاق های پخش فیلم در هتل ها ، کلوب های سکس و صنعت رو به گسترش سکس الکترونیک.، نود و هفت  میلیارد دلار در سال 2006 بوده است . این عایدی، با درآمد شرکت های پیشرو درامر فن آوری مثل «مایکروسافت»، «گوگل»، «آمازون»، «ای بی»، «یاهو»، «اپل»، «نت فلیکس» و «ارث لینک» برابری می کند . فروش سالانه صنعت پورنوگرافی در آمریکا حدود ده میلیارد دلار یا حتی بالاتر تخمین زده می شود .

ادامه مطلب ...

پدیده‌ی جدید: اعتیاد به پورنو

آمار نشان می‌دهند که هر روز حدود ۲۶۶ صفحه‌ی جدید پورنو در اینترنت تأسیس می‌شود. برخی از پژوهش‌گران معتقدند که عادت بیمارگونه‌ی دیدن عکس‌ یا فیلم‌های پورنو، بر رفتارهای جنسی "معتادان پورنو" تأثیر منفی دارد.

هرزه نگاری در اینترنتآمار نشان می‌دهند که هر روز حدود ۲۶۶ صفحه‌ی جدید پورنو در اینترنت تأسیس می‌شود. برخی از پژوهش‌گران معتقدند که عادت بیمارگونه‌ی دیدن عکس‌ یا فیلم‌های پورنو، بر رفتارهای جنسی "معتادان پورنو" تأثیر منفی دارد.


"نسل پورنو"؛ این عنوانی است که برخی از رسانه‌های آلمان به نسل کنونی این کشور داده‌اند. این عنوان به "عادت" بعضی از کاربران اشاره دارد که به‌طور مرتب، از صفحات پورنوی اینترنت بازدید می‌کنند. برخی از رسانه‌‌ها از «فاکت‌»هایی سخن می‌گویند که ثابت می‌کنند، این "عادت" در حال حاضر به نوعی "اعتیاد" تبدیل شده است. این رسانه‌ها از دولت آلمان‌ می‌خواهند، با این پدیده‌ی اجتماعی، مثل بیماری اعتیاد به الکل یا به مواد مخدر مبارزه کند.



تأثیر بر رفتار جنسی

برخی از جامعه‌شناسان آلمانی ادعا می‌کنند که "عادت بیمارگونه‌ی دیدن "); // --> عکس‌ یا فیلم‌های پورنو" بر رفتارها و برخوردهای جنسی "معتادان پورنو" تأثیر منفی دارد. تا ‌جایی که این "بیماران"، از انجام سکس عادی و عشق‌ورزی لذتی نمی‌برند. کاربرانی که داوطلبانه برای "ترک اعتیاد" خود به روانکاو مراجعه کرده‌اند، اعتراف می‌کنند که «دیدن پورنو در اینترنت، به بخش جدایی‌ناپذیر ارضای جنسی آنان تبدیل شده است» و آنان نمی‌توانند بر «وسوسه و نیاز» دیدن این صفحات غلبه کنند. یکی از این افراد که ۲۸ سال دارد و ۱۰ سال است هر شب از صفحات پورنو «استفاده می‌کند»، اعتراف کرده است که دیگر «نمی‌تواند بر رفتار خود مسلط شود و از دیدن این صفحات خودداری کند.» او خود را "معتاد سکس از راه صفحات پورنوی اینترنت" می‌داند.



انزوا و کاهش روابط اجتماعی

پژوهش‌گران آلمانی معتقدند که اعتیاد به دیدن پورنو‌، هم‌چنین سبب انزوا و دوری فرد از اجتماع و کاهش روابط اجتماعی او می‌شود. این پژوهش‌گران علت اصلی افزایش "اعتیاد" کاربران به صفحات پورنو در اینترنت را سهولت دسترسی به این صفحه‌ها می‌دانند.

آمار نشان می‌دهند که در سال ۲۰۰۶ بیش از ۷۲ میلیون کاربر در ماه به صفحات اینترنتی پورنو سرزده‌اند. بنا بر این آمار که از سوی مؤسسه‌ی "اینترنت فیلتر رویو" تهیه شده، هر روز حدود ۲۶۶ صفحه‌ی جدید در این دنیای مجازی تأسیس می‌شود.


اعتیاد به پورنو

برخی دیگر از پژوهش‌گران، ِصرف عادت دیدن صفحات پورنو در اینترنت را نشانه‌ی "اعتیاد به آن" نمی‌دانند. پیر بریکن (Peer Briken) که به عنوان کارشناس در مؤسسه‌ی "بررسی رفتارهای جنسی" در کلینیک دانشگاه هامبورگ ـ اپن‌دورف در این زمینه پژوهش می‌کند، می‌گوید:

«ما می‌دانیم که استفاده از پورنو برای برخی از کاربران مسئله‌ساز بوده و می‌تواند به نوعی اعتیاد تبدیل شود. از سوی دیگر ولی میزان کمّی فعالیت‌های سکسی، تنها معیار کافی برای اختلالات روانی نیست. دقیقاً نمی‌توان گفت، چند درصد این افراد با مشکل روبرو شد‌ه‌اند، چون آمار تجربی در این زمینه وجود ندارد.»

بریکن به عنوان مثال از بحث تأثیر منفی بازی‌های رایانه‌ای خشونت‌زا بر رفتارهای جوانان و تمایل آنان به خشونت‌ورزی نام می‌برد. او می‌گوید، چنین امری هنوز ثابت نشده است.


پورنو و مواد مخدر

برخی از پژوهش‌گران استفاده از پورنو را با مصرف مواد مخدر مقایسه می‌کنند و ادعا می‌کنند که دیدن صفحات پورنو در اینترنت، تفاوتی با استعمال مواد مخدر ندارد. اینان می‌گویند یک بار دیدن پورنو، برای ابتلا به اعتیاد کافی است: «چون کاربر به تمایلات جنسی انحرافی‌ای که از وجود آن‌ها خبر نداشته، پی می‌برد.»

مجله‌ی فمینیستی "اما" (Emma) در آلمان حتی از این هم فراتر رفته و ادعا کرده است، که اعتیاد به سکس در اینترنت با پدوفیلی (داشتن تمایلات جنسی انجام سکس با بچه) در پیوندند. در مقاله‌ای در این مجله آمده است: «عرضه‌ی پورنو در اینترنت، می‌تواند کاربر معمولی را به یک پدوفیل تبدیل کند.»

دیوید گئوکر (David Goecker)، کارشناسی که در مؤسسه‌ی "شاریته ـ روانکاوی مردان پدوفیل" کار می‌کند، با نظر نویسنده‌ی "اما" مخالف است و می‌گوید: «این تمایل جنسی در مردان، پیش از آن که از پورنوهای سکس با کودکان استفاده کنند،‌ وجود داشته.» او معتقد است: «هنوز نمی‌توان به‌طور جدی گفت ‌که تا چه اندازه رفتارهای جنسی انسا‌ن‌ها با استفاده از پورنو تغییر می‌کند.»

ازدواج با تصاویر مستهجن!

20 درصد از 800 شرکت‌کننده ترجیح می‌دهند که به جای برقراری رابطه جنسی با همسران خود، تصاویر مستهجن تماشا کنند.
به نقل از دیلی میل، بعد از اخبار فراوانی که در خصوص اعتیاد کودکان انگلیسی منتشر شد، طی تحقیقی که برای اولین بار در استرالیا به انجام رسیده است محققان تاثیر شدید اعتیاد به تصاویر پورنو را بر روی افراد و خانواده‌هایشان بررسی کردند.

بر همین اساس در استرالیا معتادان به تصاویر مستهجن، ترجیح می‌دهند به جای برقراری روابط زناشویی، تصاویر مستهجن که به صورت آنلاین پخش می شود را به تماشا بنشینند.

در این گزارش که بر اساس یک نظرسنجی اینترنتی تنظیم شده، مشخص شده است: 20 درصد از 800 شرکت‌کننده ترجیح می‌دهند که به جای برقراری رابطه جنسی با همسران خود، تصاویر مستهجن تماشا کنند.

همچنین 43 درصد شرکت‌کنندگان در نظر سنجی گفته اند که تماشای این گونه فیلم‌ها و عکس ها را از سنین 11 تا 13 سالگی شروع کرده اند.

همین نتایج نشان داد که 47 درصد شرکت‌کنندگان 30 دقیقه تا 3 ساعت از وقت خود را صرف تماشای فیلم‌های پورنو می‌کنند.

30 درصد از این افراد نیز تائید کرده اند که عملکرد شغلی آنان، تحت تاثیر تماشای زیادی این فیلم‌ها قرار گرفته است.

پرفسور "سیترسان"، مدیر این تحقیق با اشاره به شیوع اعتیاد به تماشای فیلم ها و عکس های مستهجن در بین استرالیایی ها می‌گوید: «من در کلینیک خود، طیف وسیعی از رفتارهای مرتبط با اعتیاد به فیلم‌های پورنو را مشاهده کرده ام. به طور نمونه کودکی از رفتن به مدرسه امتناع ورزیده بود و تا صبح، فیلم پورنو تماشا می‌کرد.»

محققان معتقدند که دسترسی آسان به تصاویر مستهجن از طریق اینترنت، حاوی این پیام مهم است که خطری جدی به ویژه کودکان ما را تهدید می کند، خطری که منجر به اعتیاد آنها خواهد شد.

طی روزهای اخیر اخبار فراوانی مبنی بر اعتیاد کودکان و نوجوانان انگلیسی به تماشای تصاویر و فیلم های مستهجن در فضای رسانه ای منتشر می شود که حاوی نکات عبرت‌آموزی است و نشان می دهد دنیای غرب به چه ورطه هولناکی از لحاظ فساد و سقوط اخلاقی کشانده شده است.

منبع: جام نیوز

همجنس بازان، واژه بابا را حذف کردند!

سرویس بهداشت ملی انگلیس تصمیم گرفته اند به جای استفاده از واژه "بابا"، کلمه همسر را در این کتابچه راهنمای 200 صفحه‌ای به کار برند.
به نقل از دیلی میل، سرویس بهداشت ملی انگلیس، به خاطر ترس از رنجش و ناراحتی والدین همجنس‌گرا در این کشور، تصمیم به حذف واژه "بابا" از کتابچه بارداری گرفت.

مقامات این سرویس تصمیم گرفته اند به جای استفاده از این واژه، کلمه همسر را در این کتابچه راهنمای 200 صفحه‌ای به کار برند.

این تصمیم پس از طرح یک شکایت گرفته شد که طی آن ادعا شده بود واژه "پدر" تبعیض قائل شدن علیه همسران همجنس‌گرا است.

اما حذف این کلمه، باعث جنجال و عصبانیت عده‌ای از طرفداران خانواده در این کشور شده است که معتقدند با این کار، ارزش‌های خانوادگی سنتی تضعیف می‌شود.

"نرمن ولز"، از موسسه آموزش خانوادگی می‌گوید: «سرویس بهداشت ملی نباید با پیشبرد انگیزه‌ها و علایق گروه اقلیت هزینه مالیات‌دهندگان را تلف کند.»

"روبرت اکسلی"، از اتحادیه مالیات‌دهندگان هم معتقد است: «این واقعا احمقانه است که سرویس بهداشت ملی، به خاطر یک شکایت، با چاپ مجدد این کتابچه راهنما، پول مالیات‌دهندگان را تلف ‌کند.»

بنابر اظهارات سخنگوی سرویس بهداشت ملی سلامت این اقدام در کنار چند تغییر کوچک که منجر به چاپ 90 هزار نسخه جدید شده است، 100 هزار پوند هزینه برداشته است که تمامی آن از جیب مالیات‌دهندگان پرداخت می شود.

منبع: جام نیوز

30 کشور دنیا برای مقابله با "شعله" دست به دامان ایران شدند

30 کشور از جمله استرالیا، هلند و مالزی و حتی کشورهایی که تاکنون با آن‌ها ارتباطی نداشته‌ایم، با مرکز ماهر ارتباط برقرار کردند و تقاضای کمک و ارائه ابزار پاک‌سازی بدافزار را کردند.
اسماعیل رادکانی"، معاون سازمان فناوری اطلاعات اظهار داشت: «مرکز "ماهر" سازمان فناوری اطلاعات ایران، بالغ بر یک ماه پیش موفق به شناسایی بدافزار شعله شده بود و در این مدت مشغول تهیه ضد بدافزار و ابزار پاک‌سازی مربوطه بوده است.»

معاون سازمان فناوری اطلاعات ایران تاکید کرد: «با توجه به اینکه این بدافزار به وسیله 34 آنتی ویروس دنیا قابل شناسایی نبود، پس از تهیه ابزار پاک سازی در مرکز ماهر، بالغ بر 30 کشور از جمله استرالیا، هلند و مالزی و حتی کشورهایی که تاکنون با آنها ارتباط نداشتیم، با مرکز ماهر ارتباط برقرار کردند و تقاضای کمک و ارائه ابزار پاکسازی و بدافزار داشتند.»

رئیس مرکز ماهر سازمان فناوری اطلاعات ایران تصریح کرد: «شناسایی این بدافزار و تهیه ابزار پاک‌سازی آن، پیچیدگی های خاصی داشت و نسبت به بدافزارهای گذشته، پیچیده تر بود.»

منبع: فارس

ایهود باراک: شمشیر ایران را بر گردن خود احساس می‌کنیم

استیصال و آشفتگی در اظهارات مقامات رژیم صهیونیستی علیه جمهوری اسلامی ایران موج می‌زند.
به نقل از رادیو اسرائیل، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مرکز پژوهش های امنیتی در تل آویو گفته است: «قدرت های بزرگ جهان به جای اینکه درخواست های خود را از حکومت ایران افزایش داده و وزنه فشار بر جمهوری اسلامی را سنگین تر کنند، فشارها را کم کرده اند.»

"بنیامین نتانیاهو"، پیرامون موضوع هسته ای ایران گفت: «انتظار می رفت که قدرت های بزرگ خواستار توقف هرگونه غنی سازی اورانیوم به وسیله ایران شوند، اما به جای آن از خواسته های خود عقب نشینی کرده اند.»

وی تأکید کرد: «تحریم های بین المللی زمانی کارساز و مفید است، که توقف غنی سازی اورانیوم از سوی حکومت اسلامی ایران را دربرداشته باشد.»

"ایهود باراک"، وزیر دفاع رژیم صهیونیستی نیز در همایش یاد شده گفته است: «جمهوری اسلامی با افزایش سانتریفیوژ، تأسیس نیروگاه های اتمی جدید و اقدامات دیگر، وضعی را پیش آورده، که حتی آمریکا نیز نمی تواند جلوی آن را بگیرد.»

باراک با بیان اینکه ایرانی ها صبور و بردبار هستند، تصریح کرد: «آنها می گویند ما سالهای سال برای موضوع اتمی صبر کردیم، لذا باز هم می توانیم صبر کنیم و هیچ اتفاقی نخواهد افتاد.»

وی با بیان اینکه ما در کنار ایران هسته ای دیگر نمی توانیم سر راحت به بالین بگذاریم، افزود: «ایران می کوشد شمشیر را بر گردن ما بگذارد. آنها دنبال ایجاد یک امپراطوری اسلامی در منطقه هستند.»

باراک گفت: «ما همه امیدواریم که مشکل از راه تحریم و دیپلماسی حل شود. ما خیلی خوشحال می شویم اگر یک روز از خواب بیدار شویم و ببینیم همه چیز تمام شده است. هرچند احتمالاً چنین اتفاقی نخواهد افتاد.»

رئیس فعلی سازمان جاسوسی اسرائیل، موساد، نیز هفته گذشته در پژوهشکده امنیت ملی تل آویو و در برابر میهمانان داخلی و خارجی گفته بود: «حمله به ایران، تنها سران ایران را به سوی تصمیم گیری به داشتن بمب هسته ای تشویق خواهد کرد.»

در همین حال خبرگزاری فرانسه چندی پیش در گزارشی از تل آویو تصریح کرد: سران ارتش و موساد در اسرائیل وزنه دارند و جامعه اسرائیلی به موضعگیری های آنها، واکنش نشان می دهد. وقتی این مقامها در علن، کفایت حکومت کنندگان بر اسرائیل را زیر سؤال می برند، اسرائیلی ها نسبت به نظر آنها، بی تفاوت نمی مانند. اکنون مقامات اطلاعاتی و امنیتی و نظامی اسرائیل علنا علیه حکومت تل آویو عصیان کرده اند که داگان و دیسکین از آن جمله هستند. درسی که عصیان رؤسای دستگاه اطلاعاتی اسرائیل و ارتش این رژیم می آموزد، این است که در اسرائیل نه حالت موافقت با جنگ که نگرانی نسبت به آن وجود دارد و از دید اینگونه شخصیت ها، چنین جنگی موجه نیست.

منبع: کیهان