جمع‌آوری بی‌سر و صدای تعدادی از تابلوهای صداقت ‌آمریکایی در مشهد


تعدادی از تابلوهای ضداستکباری موسوم به صداقت آمریکایی که شب گذشته در بیش از 70 نقطه از سازه‌های شهری و بیلبوردهای تبلیغاتی مشهد نصب شده بود، ظهر امروز توسط افراد ناشناس جمع‌آوری شد.


خبرگزاری فارس: جمع‌آوری بی‌سر و صدای تعدادی از تابلوهای صداقت ‌آمریکایی در مشهد


به گزارش خبرنگار فارس از مشهد،‌ این تابلو‌ها شب گذشته توسط جمعیت مردمی رمی جمرات با هدف آگاهی‌رسانی پیرامون ماهیت استکبار و در رأس آن‌ آمریکا و صهیونیسم و اعلام موضع فعالان فرهنگی مشهد نصب شده بود.

با جمع‌آوری این تابلوها واکنش مسئولین نیز قابل توجه خواهد بود چرا که این اتفاق یک‌بار در تهران افتاده است.

گفتنی است، این تابلو‌ها در بلوار فرودگاه، چهارراه معلم، ورودی استانداری خراسان رضوی و چندین مکان دیگر به اکران عمومی درآمده بود.

در همین خصوص رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر مشهد می‌گوید: کسانی که اقدام به جمع‌آوری بیلبوردهای صداقت آمریکایی کرده‌اند از مبانی و خط امام دور مانده‌ و مصداق بارز کج‌سلیقگی‌ را انجام داده‌اند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن‌علی اخلاقی امیری افزود: نصب بیلبوردهای محتوی این موضوعات می‌تواند فعالیتی در جهت آگاهی بخشی جنایات آمریکا باشد.

وی تصریح کرد: اصل حرکت اطلاع‌رسانی در خصوص مبارزه و مقابله با استکبار در تمامی حوزه‌ها حق مسلم مردم است و از هر حرکتی علیه استکبارستیزی و دفاع از مظلوم حمایت می‌کنیم.

همچنین عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر مشهد نیز در این رابطه می‌گوید: همواره باید روحیه استکبارستیزی مردم حفظ شود و مساله خیانت‌های آنها در قبال ملت ایران فراموش نشود.

سید جلال فیاضی گفت: قرار بر این بوده که شهرداری مشهد در آستانه روز 13 آبان اقدام به اکران عمومی بیلبوردهای حاوی مبارزه با استکبار جهانی، 13 آبان و تسخیر لانه جاسوسی کند و حتما این کار انجام می‌شود.

وی در پایان یادآور شد: با گذشت 34 سال از تسخیر لانه جاسوسی در ایران اکنون می‌بینیم که آمریکا در دیگر کشورها نیز شنود مکالمات تلفنی مقامات بلند پایه را در دستور کار خود داشته و قطعا این‌گونه اقدامات را ادامه خواهد داد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد