اظهارات پرز درباره موضع گیری مجلس علیه فتنه‌گران

  خبرگزاری فارس: به‎دنبال بازتاب شعارهای روز گذشته نمایندگان مجلس شورای اسلامی علیه سران فتنه، رئیس رژیم صهیونیستی از این موضوع احساس تأسف کرد.


به گزارش فارس، روزنامه عبری زبان "یدیعوت آحارونوت "، "شیمون پرز " رئیس اسرائیل در سخنرانی امروز خود گفت: امیدوارم تا مخالفین حکومت ایران بتوانند رژیم فعلی ایران را ساقط کنند.
پرز افزود: به نظر می‌رسد فشارها و عوامل خارجی در سقوط حکومت فعلی ایران مؤثر نخواهد بود و تمام امید ما به مخالفین داخلی حکومت ایران است.

این اظهار نظر رئیس رژیم صهیونیستی در حالی صورت می‌پذیرد که در پی اغتشاش فتنه‌گران، منافقین و سلطنت‌طلب‌ها در روز 25 بهمن، کانال 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی در گزارشی اعلام کرد: اعتراض‌های ایرانی مانند مصر و تونس به نتیجه نخواهد رسید.
"اورلی نوی " کارشناس صهیونیست در این گزارش اعلام کرد: به‏خلاف اظهارات مخالفان در ایران درباره ادامه تظاهرات هیچ موردی که امیدوارکننده باشد، به چشم نمی‌خورد که وضعیت مانند آن چیزی شود که در تونس و مصر روی داد.

این کارشناس صهیونیست با بیان اینکه نظام ایران در مقابل فتنه‌گران بیش از کشورهای دیگر مصمم‌ است، تصریح کرد: با این حال به نظر نمی‌رسد نظام اسلامی در ایران ساقط شدنی باشد.
رئیس رژیم صهیونیستی همچنین گفت: از اظهارات روز گذشته نمایندگان پارلمان ایران و شعار برای اعدام رهبر مخالفین حکومت ایران اظهار تأسف می‌کنم.
پرز همچنین درباره انقلاب مردم مصر گفت: این انقلاب در حال حاضر بدون رهبر حرکت می‌کند و مهم این است که رهبری انقلاب توسط اخوان المسلمین کنترل نشود.

نظرات 1 + ارسال نظر
میلاد 1389/11/27 ساعت 08:33 ب.ظ

سلام با تشکر از سایت خوبتان
ببینید چه کسانی از این فتنه گران پشتیبانی میکند این دیکتاتورهای جهان و استعمار گران جهان هستند که به هر روشی می خواهند جلوی پیشرفت انقلاب اسلامی را بگیرند چون میدانند اگر اسلام پایه ی محکمی بگیرد در جهان دیگر جای برای آنان نیست.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد