نامه سرگشاده نویسنده کتاب "سودای سکولاریسم" به خاتمی؛


حامیان شما چگونه باور کنند سخن کسانی را که در گوش ها زمزمه می کنند زبان خاتمی را درهم و دینار آل خلیفه و آل سعود بسته است؟
به گزارش گرداب به نقل از فارس، به دنبال افشای جزئیاتی از مبالغ دریافتی "سید محمد خاتمی" از کشورهای عربی در رابطه با فتنه 88‌ و نیز افشای فیلم و عکس حضور "عطاءالله مهاجرانی"، تئوری پرداز دولت خاتمی و وزیر ارشاد وی در دربار سعودی، "سید یاسر جبرائیلی"‌ نویسنده کتاب "سودای سکولاریسم" که به جریان شناسی سکولاریسم در ایران بر مبنای زندگی و کارنامه سید محمد خاتمی پرداخته است،‌ در نامه ای سرگشاده از خاتمی خواست تناقض ادعاهای "استبداد ستیزی" سران اصلاحات و "سعودی ستایی" آنان را حداقل برای حامیانش حل کند.

متن این نامه به شرح زیر است:

جناب آقای خاتمی
سلام علیکم

ادامه مطلب ...

میوه قرمز بخورید سالم بمانید


پژوهشگران می گویند خوردن میوه ها و سبزیجات دارای رنگ قرمز برای سلامتی بسیار مفید است.

به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از خبرگزاری یونایتد پرس، فیل لمپرت کارشناس تغذیه در آمریکا گفت : میوه و سبزیجات دارای رنگ قرمز حاوی موادی هستند که خطر ابتلا به سرطان پروستات را کاهش می دهند ،‌سبب کاهش فشار خون می شوند، روند رشد تومورها را کند می کنند و‌ میزان لیپوپروتئین ها - کلسترول بد خون - را نیز کاهش می دهند.
 
گوجه فرنگی و هندوانه دارای نوعی آنتی اکسیدان به نام لیکوپین هستند که برای سلامت چشم ها و درمان پروستات مفید است.
 
گوجه فرنگی پخته شده و رب گوجه، سس کچاپ و همچنین گوجه فرنگی های کنسرو شده دارای میزان زیادی لیکوپین هستند. آب زغال اخته که برای جلوگیری از عفونت ادرار مفید است همچنین میزان کلسترول خوب خون و مواد آنتی اکسیدان را در بدن افزایش می دهد.
 
سیب قرمز نیز منبع غنی ویتامین سی ، فیبر و آنتی اکسیدان هاست.
 
توت فرنگی حاوی مقادیر زیادی ویتامین سیمنگنز است. منگنز به کاهش رادیکال های آزاد در بدن کمک می کند،‌ سبب استحکام استخوان ها می شود، عملکرد غده تیروئید را بهبود می بخشد و میزان قند خون راتنظیم می کند.
 
گیلاس حاوی ملاتونین و انتی اکسیدان است که به تنظیم الگوی خواب طبیعی بدن کمک می کند و از زوال عقل جلوگیری می کند، میزان تورم، درد،‌خطر ابتلا به سرطان، ‌بیماری های قلبی ،‌دیابت ،‌ آلرژیها را کاهش می دهد.
 
فلفل دلمه ای قرمز نیز سرشار از ویتامین آ و ب 6 است که به بهبود خلق و خو و خواب کمک می کند.
کد خبر:116991 -

بمب خبری ایران هم‌زمان با ارسال نامه جلیلی به اشتون


پیام‌های رونمایی از یادگار شهید شهریاری و ماشین‌های سانتریفیوژ نسل 4 چیست؟

گروه سیاسی- احسان صالحی: چهار روز پس از آنکه رئیس‌جمهور در مراسم راهپیمایی روز 22 بهمن از رونمایی دستاوردهای جدید هسته‌ای ایران در روزهای آینده خبر داد، عصر امروز (چهارشنبه) با حضور دکتر احمدی‌نژاد هم یادگار شهید شهریاری یعنی سوخت تولید شده 20 درصد در قلب رآکتور تهران جای‌گذاری شد و هم از طریق ویدئو کنفرانس، مراسم رونمایی از نسل جدید ماشین‌های سانتریفیوژ برگزار شد.

به گزارش رجانیوز، رییس سازمان انرژی اتمی در این مراسم ملی اعلام کرد که سه دستاورد جدید هسته ای رونمایی شده است.

بنا بر آنچه که عباسی گفت و شبکه خبر و پرس تی‌وی نیز به‌طور مستقیم پخش کرد، "ساخت مجتمع‌های سوخت راکتور تحقیقاتی تهران"، "افزایش تعداد ماشین های سانتریفوژ" و "طراحی، تولید و راه‌اندازی نسل جدید ماشین سانتریفوژ" سه خبر مهم هسته‌ای امروز بود که به سرعت به خبر مهم و غافل‌گیر کننده ایران برای رسانه‌های دنیا تبدیل شد.

در این مراسم، سوخت تولید شده توسط متخصصان ایرانی با حضور رییس‎جمهور در قلب راکتور تهران جای‌گذاری شد. این راکتور، رادیو داروهای لازم برای 850 هزار بیمار سرطانی را تأمین می کند.

اما اخبار جدید هسته‌ای در شرایطی امروز اعلام شد که هم‌زمان خبر ارسال نامه دکتر سعید جلیلی دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان به دفتر کاترین اشتون مسئول هماهنگ کننده سیاست خارجی اتحادیه اروپا نیز مبنی بر آمادگی ایران برای ادامه گفت‌وگوها و تأکید بر اینکه "موفقیت گفت‎وگوها در گروی برخورد سازنده 1+5 با ابتکارهای ایران است"، بر روی خبرگزاری‌ها قرار گرفت تا مشخص شود، این هم‌زمانی کاملاً معنادار است.

به نظر می‌رسد همچنانکه غربی‌ها در آستانه‌ی هر دور مذاکره، می‌کوشند تحریم‌هایی را در راستای راهبرد بی‌نتیجه‌ی "فشار- مذاکره" چاشنی کنند، از سوی ایران نیز رو کردن یک برگ مؤثر و ابتکاری در آستانه مذاکرات، به یک روال تبدیل شده است، به‌طوری که سال گذشته یک روز قبل از مذاکرات ژنو 3، ایران خبر خودکفایی در تولید بنزین و خودکفایی در تولید انبوه کیک زرد را اعلام کرد.

اعلام خودکفایی ایران در تولید انبوه کیک زرد در حالی بود که ایران پیش از این نیز کیک زرد را تولید کرده بود اما معنای خودکفایی در تولید انبوه این بود که ایران این محصول را که ماده اولیه تمام فعالیت های چرخه سوخت است، در حد "تن" و به‌طور انبوه در داخل تولید کرده و به‎طور کامل از واردات آن بی نیازشده است. اهمیت این موضوع در حالی بود که طرف غربی همواره اصرار داشت، ایران در تأمین کیک زرد مورد نیاز خود دچار مشکل است.

پیش از مذاکرات ژنو 2 نیز ایران، برگ ساخت تأسیسات هسته‌ای فردو را اعلام کرد که سایه‌ی این ابتکارها کاملاً بر گفت‌وگوهای ژنو 2 سایه انداخت؛ معنای این ابتکار، عبور ایران از موضوع غنی‌سازی 3.5 درصد و غیرقابل مذاکره دانستن هر گونه مذاکره در این زمینه بود.

در عین حال، جمهوری اسلامی در دوره‌های زمانی چند ماهه این پیام آشکار را با عملیاتی کردن طرح‌های ابتکاری و رو به جلو در زمینه هسته‌ای اعلام می‌کند که تحریم‌ها نه تنها تأثیری در توقف یا کُند کردن برنامه‌ی ایران نداشته است، بلکه آن‌چنانکه رهبر معظم انقلاب در خطبه‌های نمازجمعه تهران تأکید کردند این تحریم‌ها هم موجب خودکفایی در صنایع حساس شده و هم به‌دلیل بی‌توجهی ایران به تهدیدها و تحریم‌ها، موجب بی‌اعتباری تحریم‌ها و تحریم‌کنندگان شد.

غرب به‌دلیل اشتباه در داده‌های اطلاعاتی خود، معمولاً اشتباه‌های محاسباتی زیادی در قبال ایران دارد. سال گذشته در مذاکرات ژنو 3 نیز دکتر سعید جلیلی مذاکره کننده ارشد ایران با یادآوری برخی از کدُهای این اشتباه‌های محاسباتی خطاب به طرف‌های مقابل گفت که شما با قطعنامه 1929 تصور می‌کردید که می‌توانید فشار وارد کنید و با این فشارها، در داخل ایران شکاف و بی‌ثباتی ایجاد کنید تا از ادامه برنامه‌ی هسته‌ای منصرف شود اما اکنون بزرگ‎ترین جراحی اقتصادی در کشور در حال اجراست که برای ما فرصت ایجاد کرد نه هزینه.

اما دستاوردهای جدید فنی ایران که امروز از آن‌ها رونمایی شد، چه مشخصاتی دارد؟

ماشین‌های نسل چهارم سانتریفیوژ (IR4) دارای خاصیت جدا کنندگی (SWU) و خوراک 3 یعنی سه برابر سانتریفیوژهای نسل یک و دو است. همچنین راندمان (Performance) این سانتریفیوژها نیز به‌طور قابل ملاحظه‌ای نسبت به سانتریفیوژهای نسل اول و دوم بیشتر است و ضایعات بسیار کمتری از نسل‌های قبلی دارد. ایران از سه سال پیش با رساندن تعداد سانتریفیوژهای خود به عدد هفت هزار، رویکرد اصلی خود را بر افزایش بازده و کاهش ضایعات به‌جای افزایش تعداد ماشین‌ها متمرکز شد.

دستاورد مهم دیگر هسته‌ای ایران نیز جای‌گذاری سوخت 20 درصد در رآکتور تهران و ساخت مجتمع‌های سوخت رآکتور تحقیقاتی تهران است که در واقع یادگار ماندگار شهید شهریاری است که به‌طور مستقیم مسئول پروژه ساخت صفحات سوخت هسته‌ای 20 درصد بود و در آینده قرار است کارخانه تولید این صفحات سوخت در اصفهان نیز رونمایی شود. پیام مهم جای‌گذاری سوخت 20 درصد در رآکتور تهران نیز این بود که دیگر موضوع تولید سوخت 20 درصد نیز قابل مذاکره نیست.

دستاوردهای مهم هسته‌ای ایران در حالی امروز اعلام شد که غربی‌ها تا پیش از این نیز از ناکام ماندن تلاش‌های‌شان برای کُند یا متوقف کردن برنامه ایران در شش حوزه زیر عصبانی بودند:

1- راه اندازی فردو

2- نصب نسل 2 و 3 ماشین های سانتریفیوژ در نطنز

3- انباشت مواد 20 درصد

4- تداوم روند تولید سوخت راکتور تهران

5- نیروگاه بوشهر

6- تداوم ساخت راکتور آب سنگین اراک

بی‌بی‌سی:بدحجاب‌ها را با اتوبوس برای راهپیمایی به تهران آوردند

از ادعای حرفه‌ای‌گری تا زردنویسی کودکانه؛
کشف بی‌بی‌سی: بدحجاب‌ها را با اتوبوس برای راهپیمایی به تهران آوردند!

حضور تاریخی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال آن هم در شرایطی که غرب با پیش‎برد تمام سناریوهای خود علیه ایران -اتهام تروریسم جهانی، اقدامات ضدحقوق بشری، اتهام به برنامه هسته‌ای صلح‌آمیز ایران- و همچنین بازی رسانه‌ای با برگه تحریم نفتی ایران، زمینه را برای تاثیرگذاری بر افکار عمومی ایرانیان و مایوس کردن آن‌ها از ادامه حضور در فعالیت‌های کشور فراهم می‌دید، موجب شده تا حتی رسانه‌هایی که داعیه حرفه‌ای بودن دارند نیز دست به ارائه تحلیل‌هایی بزنند که متناسب با فضای سایت‌های زرد و غیراخلاقی است تا یک رسانه بین‌المللی.

به گزارش رجانیوز، یکی از اصلی‌ترین و البته کلیشه‌ای‌ترین ادعای مخالفان جمهوری اسلامی در زمینه حمایت مردم از حکومت، منحصر دانستن حامیان به بخش مشخص و تعریف شده با یک سبک زندگی و ظاهر ثابت است؛ به‌طوری که بار‌ها اظهارنظر بسیاری از مردم در حمایت از مسئولان کشور و اعلام ایثار برای حفظ خاک کشور، با توهین و تمسخر ضد انقلاب روبرو شده است. در این زمینه، حتی عکس جوانانه شهید بسیجی صانع ژاله که سال گذشته در آشوب خیابانی ۲۵ بهمن توسط منافقین به شهادت رسید، به دلیل مدل‎دار بودن ریش این شهید، به عنوان سندی برای مخالفت او با حکومت از سوی سایت‌های ضدانقلاب ارزیابی شد!

در عین حال، به‌دنبال حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز شنبه، رسانه‌های بیگانه ابتدا اقدام به بایکوت این حضور با شکوه کردند و سپس با تعبیر از این جمعیت میلیونی به ده‌ها هزار نفر و صدها نفر تلاش کردند که این جمعیت را تقلیل دهند. با این حال، به نظر می‌رسد بازتاب‌های تصویری و تلویزیونی این حضور، رسانه‌های فارسی زبان ضد انقلاب را به صرافت انداخته که برای توجیه این حضور مردمی، توجیه‌های خنده‌دار دست و پا کنند.

در این زمینه، سایت بخش فارسی تلویزیون دولتی انگلیس که خود را زیرمجموعه غول رسانه‌ای British Broadcasting Corporation  می‌داند، دست به ارائه تحلیلی از جمعیت حاضر در راهپیمایی زده و به طور ویژه به دختران و زنان شرکت کننده در جشن سالگرد انقلاب اسلامی پرداخته و چند عکس از تعدادی از دختران حاضر در این راهپیمایی را منتشر کرده است.

بی‌بی‌سی در این مطلب که یکی از همکاران سابق نشریات اصلاح‌طلب نوشته است، مجددا به «تئوری ساندیس» تأسی کرده و حضور طیف‌های مختلف مردم در راهپیمایی را غیر واقعی، غیر طبیعی و نمایشی دانسته و نوشته است: «حضور بانوانی با ظاهری متفاوت در عکس‌های خبرگزاری‌ها از مراسم راهپیمایی، ممکن است نتیجه اقداماتی نمایشی با حضور بازیگرانی باشد که نقش آفرینی‌شان بر مبنای اعتقاد قلبی به حکومت ایران نیست.»

تلویزیون دولتی انگلیس همچنین حرف نهایی خود را که «غیرمردمی بودن» راهپیمایی ۲۲ بهمن و به نوعی ابراز خشم و البته اعتراف به حضور پر شور و گسترده مردم و بالا بودن تعداد راهپیمایان است، این‌چنین بیان کرده است: «مخالفان حکومت، محافظه کاران حاکم را متهم می‌کنند که با ابزارهایی چون انتقال جمعیت از روستاها و مناطق کم جمعیت به مراکز استان‌ها و پایتخت، به کار گیری برنامه ریزی شده نیروهای نظامی، بسیج و کارمندان ادارات و نهاد‌ها و حتی تطمیع یا ارعاب افراد بی‌تفاوت نسبت به حکومت، نمایش‌هایی را ترتیب می‌دهند تا تعداد جمعیت وفادار به خود را بیش از آنچه که هست، جلوه بدهند.

پذیرفته شدن این فرض که تبلیغات رسمی در مورد حضور راهپیمایان کم حجاب، نوعی اقدام برنامه ریزی شده از سوی نهادهای حکومتی است، نتیجه‌ای مشخص را در این کارزار تبلیغاتی به دنبال خواهد داشت. به عبارت دیگر، اگر حکومت ایران به منظور تقویت تبلیغات حکومتی، حتی از عبور از شناخته شده‌ترین و خبرساز‌ترین خط قرمزهای جمهوری اسلامی در مورد پوشش زنان نیز ابایی نداشته باشد، پذیرش اظهارات آن در مورد ساختگی نبودن تجمعات رسمی، به سختی امکان‌پذیر خواهد بود. این ادعایی است که سست شدن پایه‌های آن، یکی از مهم‌ترین استنادات حاکمان ایران، و شاید مهم‌ترین استناد آنان، در مورد پایگاه مردمی خود را بی‌اعتبار می‌کند.»

این تحلیل جالب و البته خنده‌دار که از سوی بی‌بی‌سی ارائه شده، بار دیگر مهر تاییدی بر حاکمیت توهم در تحلیل‌های رسانه‌ای ضدانقلاب زد و مشخص کرد که توهم بی‌شمار بودن که در جریان حوادث سال ۸۸ از سوی سران فتنه به بدنه آشوبگر منتقل شد، در رده‌های بعدی به میان نظریات اجتماعی و جامعه‌شناختی ضدانقلاب هم رسوخ کرده است. این مساله از آنجایی قابل توجه است که پافشاری و اصرار تئوری‌پردازان جریان فتنه بر ماهیت «طبقه متوسط» بودن جنبش سبز، یکی از نقاط برجسته تحلیل‌های این افراد بود اما اکنون و با ارائه این‌گونه نظریات از سوی بی‌بی‌سی، مشخص می‌شود که اساسا ‌شناختی از مفهوم طبقه متوسط نیز در میان مدعیان نظریه‌پردازی جامعه مدنی وجود ندارد.

حضور افراد با ظاهرهای متفاوت، سبک زندگی غیر همگون و رفتارهای ظاهری مختلف -که معرف و نماد راستین طبقه متوسط هستند-، در راهپیمایی ۲۲ بهمن دقیقا مصداق حمایت بدنه اجتماع از جمهوری اسلامی ایران و نظام حاکم است. به همین دلیل است که حضور دخترانی در راهپیمایی که ظاهر متناسبی با حجاب اسلامی ندارند، تنها با تعجب کسانی روبرو می‌شود که در توهم حمایت یک گروه مشخص از نظام به سر می‌برند؛ نه کسانی که در میان مردم زندگی می‌کنند و از استحکام پایه‌های جمهوری اسلامی در قلب و ذهن مردم خبر دارند.

جمهوری اسلامی به دلیل تاکید بر استقلال ایران، تلاش برای ایجاد رفاه نسبی در جامعه، ارائه آزادی‌های اجتماعی در حد قابل قبول، تامین امنیت بسیار بالا در منطقه بسیار ناامن خاورمیانه و همچنین احترام ویژه به مردم همواره از سوی افکار عمومی پشتیبانی شده است؛ موضوعی که با مراجعه به نظر ایرانیان اقلیت دینی همچون مسیحیان می‌توان به سادگی آن را ثابت کرد.

به نظر می‌رسد حضور دختران با حجاب نامناسب در راهپیمایی ۲۲ بهمن و مقایسه آن با برخورد نیروی انتظامی با بدحجاب‌ها تحت عنوان «گشت ارشاد» و نتیجه‌گیری بر اساس آن، رویکردی است که نویسنده BBC به دلیل دوری از جامعه ایرانی و اقامت در کشور انگلستان در پیش گرفته و قادر به درک تفاوت‌های میان «انتقاد و مخالفت با یک طرح» و «پشتبانی از کلیت نظام جمهوری اسلامی ایران» نیست.

کد خبر:116672 -

نماد شیطان به آتش کشیده شد(وای بر ماسون های آمریکایی که ببینند)

نماد شیطان در 22 بهمن 1390 به آتش کشیده شد.

این بار باید این نماد را سنگ زد تا چشم صهیونیست ها و اُمَلاشون مثل ملک عبدالله کور بشه.


مشروح/ احمدی‌نژاد در جمع راهپیمایان 22 بهمن1390



افتتاح چند دستاورد بزرگ هسته ای در روزهای آینده/در نانوتکنولوژی رتبه اول منطقه هستیم


 رئیس جمهور تأکید کرد: بنده اعلام می‌کنم این خلاصه پیام ملت ایران، امام و رهبری عزیز انقلاب است که ملت ایران سر سوزنی از این خط مستقیم الهی جدا نخواهد شد. در نانوتکنولوژی 6 سال قبل رتبه 37 جهان و 6 منطقه بودیم که امروز رتبه 12 در جهان و اول منطقه هستیم.


ادامه مطلب ...

عکس/ پرچمی از میدان فردوسی تا انقلاب- 22 بهمن 1390

میلیون‌ها تهرانی دقایقی پیش با نمایش پرچم چند کیلومتری جمهوری اسلامی ایران از میدان فردوسی تا میدان انقلاب، ضمن تجدید پیمان با آرمان‌های انقلاب از جمهوری اسلامی ایران دفاع کردند.

شبکه "من و تو"؛ پنهان کردن زنان ایرانی در پستوی خانه‌ها


در جامعه ایرانی هیچ گونه آموزشی مبنی بر حقوق زنان در جامعه نیست و فقط وقتی زنان فرهنگ دیگر کشورها را می بینند از حقوق خود مطلع می شوند.
به گزارش گرداب، شبکه "من و تو" در یکی از برنامه های خود به بحث و نظر راجع به فرهنگ ایرانی و حقوق زنان در جمهوری اسلامی ایران پرداخت.

در این برنامه که تمام شرکت‌کننده‌ها به بدگویی وضعیت زنان ایرانی می پرداختند و از وضعیت زنان در غرب تعریف می‌کردند، یکی از شرکت‌کننده‌ها با سیاه‌نمایی علیه حقوق زنان در ایران گفت: «در جامعه ایرانی هیچ گونه آموزشی مبنی بر حقوق زنان در جامعه نیست و فقط وقتی زنان فرهنگ دیگر کشورها را می بینند از حقوق خود مطلع می شوند.»

در ادامه گوینده این برنامه با اشاره به سخنان این افراد درباره وضعیت زنان در ایران اظهار داشت: «به زنها ظلم می‌شود! زن‌ها هم حق تحصیل، گردش و کار را دارند! چرا زن‌ها را در پستوی خانه ها پنهان می کنند؟»

این سیاه نمایی‌ها در حالی است که نسبت شرکت‌کننده‌ها و قبولی دختران در دانشگاه‌های ایران بیش از پسران است و زنان ایرانی در مشاغل مختلف مشغول به فعالیت هستند. حال این سوال پیش می‌آید که اگر شبکه من و تو که برای ایرانیان پخش می شود، برای کسانی پخش می شد که در ایران نبودند و اطلاعی از وضعیت ایران نداشتند، چه می کرد؟ و تا چه حد واقعیات ایران را انکار می کرد و به سیاه‌نمایی می پرداخت؟

شبکه من و تو باید پاسخ دهد، آیا پیشرفت های علمی زنان در سطوح مختلف و داشتن سمت های کلیدی و مهم در جمهوری اسلامی ایران که هم اکنون شاهد آن هستیم، ظلم به زنان و رعایت نکردن حقوق آنان است یا سوء استفاده های جنسی و ابزاری غرب از زن؟!

منبع: جام نیوز

جشن بزرگ 33 سالگی انقلاب اسلامی در عصر بیداری اسلامی

                                        22 بهمن 1390
انبوه جمعیت در مسیرهای منتهی به میدان آزادی حرکت راهپیمایان را متوقف کرد/حرکت در میدان انقلاب قفل شد

 انبوه جمعیت در مسیرهای منتهی به میدان آزادی به قدری است که ‌حرکت راهپیمایان را ‌متوقف کرده است.حرکت راهپیمایان از میدان انقلاب به سمت خیابان آزادی به سختی امکان پذیر است.



 به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، راهپیمایان تهرانی همچنان در مسیرهای منتهی به میدان آزادی در حرکت هستند اما انبوه جمعیت در خیابان‌های منتهی به میدان آزادی مانع جلو رفتن آنها شده است.

راهپیمایان همچنان از مسیرهای مشخص شده به سمت میدان آزادی در حرکت هستند. اما تراکم جمعیت در میدان آزادی و خیابان های اطراف آن به گونه ای است که حرکت راهپیمایان به کندی انجام می شود. مسیر میدان امام حسین(ع) به سمت آزادی مملو از جمعیت است و حرکت از چهار راه ولی عصر به آن سو به کندی انجام می شود و از میدان انقلاب به سمت خیابان آزادی قریبا" متوقف است.

محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور کشورمان در حال سخنرانی برای راهپیمایان ۲۲ بهمن است.

ماجرای ملاقات امام خمینی با زن مسیحی

زن مسیحی آفریقایی که علت آمدنش به پاریس را دیدار فقط حضرت امام عنوان می‌کرد، پس از دیدار در حالی که اشک می‌ریخت، گفت «من احساس می‌کنم اشتباه بزرگی کرده‌ام زیرا علاوه بر نشناختن درست مسیح (ع)، پیغمبر بعد از او را هم نشناخته‌ام، حالا آیت‌الله خمینی به من نوید و بشارت دادند تا راجع به او مطالعه کنم».

ادامه مطلب ...