دانلود کتاب صوتی شب های پیشاور

کتاب صوتی شبهای پیشاور (بسیار شیرین،مهمّ)


حتما" حتما" دانلود کنید.


بسم الله الرحمن الرحیم

کتاب شبهای پیشاور این روز ها در بیشتر کتاب فروشی های میدان انقلاب بخصوص پاساژ مهستان یافت میشود.

اما بعضی افراد به خاطر علاقه نداشتن فعلی به مطالعه،فرصت نداشتن و یا به مشکلاتی قادر به مطالعه و آگاه شدن به این موضوعات را ندارند، موسسه تحقیقاتی و انتشاراتی موعود در قالب یک مناظره ی شبهه رادیویی این کتاب را به صورت صوتی آماده کرده که هم بسیار جذاب و همچنین بسیار آموزنده در جهت شناخت مذهب شیعه میباشد.

ماجرا را خود کتاب توضیح داده و به حدی جناب آقای شیخ سید محمد سلطان الواعظین شیرازی در بحث با حافظ و شیخ عبدالسلام مستدل و مبرهن از قرآن و روایات سخن میگوید که تقریبا" تمام شهر پس از ده شب شیعه می شوند.البته قبل از این مناظرات و گفتگو ها در آن شهرها شیعانی مقیم و غیر بومی وجود داشتند که پس از مناظرات آین عالم بزرگوار اکثریت به تشیع گرویده که درحال حاضر خود را مدیون آن عالم توانا میدانند.
لکن برخی از اهل سنت متعصب لجوج عنود منکر این اشخاص شده و گفته اند که اصلا" کسانی به این اسامی وجود نداشته اند،قافل از این که گیرم درست بگویند اما سخنانی که گفته شده بر اساس قرآن،عاقلانه و حقیقت است یا خیر؟

  این کتاب صوتی را برای دانلود در اختیار شما قرار میدهم تا خودتان از گوش دادن به آن لذت برده و حقیقت را دریابید،شیعیان افتخار کنند و آگاه باشند و احساستی سخن نگویند و دیگر مذاهب عاقلانه بیاندیشند و تعصبات کور کورارنه را کنار گذارند.


درضمن کیفیت ترک ها عالی و بدون ایراد است.


ظرفیت ها و زمان های قید شده تقریبا" نزدیک به خود قایل ها میباشد.


شب اول و دوم                   18 دقیقه           2 مگابایت               دانلود


شب سوم                      28 دقیقه       3.2 مگابایت               دانلود


شب جهارم                      20 دقیقه       2.3 مگابایت              دانلود


شب پنجم                      29 دقیقه       3.3 مگابایت               دانلود


شب ششم                      40 دقیقه       4.6 مگابایت             دانلود


شب هفتم                      35 دقیقه         4 مگابایت               دانلود


شب هشتم                      77 دقیقه       9    مگابایت             دانلود


شب نهم                      53 دقیقه       6.1 مگابایت                دانلود


شب دهم                      46 دقیقه       5.3 مگابایت               دانلود

«یا حق» موتور جست‌وجوی ملی ایران Yahagh.ir


مدیرکل تحقیق و توسعه شرکت فناوری اطلاعات ایران از آغاز فاز مطالعاتی پروژه موتور جست‌وجوگر ملی خبر داد و ضمن تشریح جزئیات آن گفت: طبق اظهارات وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به نظر می‌رسد این موتور جست‌وجوگر با نام «یا حق» فعالیت خود را آغاز کند.

هادی ملک پرست در تشریح جزئیات موتور جست‌وجوگر ملی با تاکید بر اینکه این پروژه جهت فراهم کردن نیازهای داخل کشور کاربران ایرانی تعریف شده است گفت: موتورهای جست‌وجوی بین‌الملل گوگل و یاهو در استفاده از نیاز داخلی و خارجی کاربران کاربرد دارد اما موتور جست‌وجوگر ملی صرفا در مورد کاربران ایرانی داخل کشور و فقط برای ارائه خدمات دستگاه‌های دولتی و اجرایی به کار می رود.

موتور جست‌وجوگر ملی روی شبکه اینترانت کشوری
وی با بیان اینکه پروژه موتور جست‌وجوگر ملی روی شبکه اینترانت کشوری که از آن به عنوان شبکه ملی اینترنت نیز یاد می‌شود پیاده‌سازی خواهد شد ادامه داد: موتور جست‌وجوگر ملی به عنوان اولین اولویت برای ارائه خدمات دستگاه‌های دولتی و غیردولتی با هدف تسهیل در ارائه اطلاعات سریع به مردم پیاده سازی خواهد شد اما اطلاعات تمامی سرورهای داخل کشور نیز از طریق این موتور جست‌وجو قابل جست‌وجو و دریافت خواهد بود.

ملک پرست با اشاره به کاربردها و مزیت‌های این موتور جست‌وجو نسبت به دیگر موتورهای جست‌وجوی بین‌المللی گفت: دسترسی به سایت‌های جست‌وجوی گوگل و یاهو و امثال آن تنها از طریق اینترنت ممکن است اما برای دسترسی به موتور جست‌وجوگر ملی باید به اینترانت کشوری متصل شد که هزینه‌ای به مراتب کمتر از دسترسی به اینترنت دارد.
وی یکی از خصوصیات مهم اینترانت کشوری (شبکه ملی اینترنت) را هزینه دسترسی ارزان به آن عنوان کرد و خاطرنشان کرد: یکی از مباحث مطرح در طرح موتور جست‌وجوی بومی کاهش هزینه‌ها است.

دسترسی سریع به اطلاعات در حداقل زمان ممکن
مدیرکل تحقیق و توسعه شرکت فناوری اطلاعات با بیان اینکه نحوه چگونگی ارائه سرویس موتور جست‌وجوگر ملی در دست بررسی است به مهر گفت: در استفاده از موتورهای جست‌وجوی بین‌المللی کاربر برای جست‌وجوی اطلاعات خود با چندین هزار صفحه مواجه می‌شود که دسترسی به گزینه مورد نظر خود دراین تعداد اطلاعات بسیار زمان‌بر است اما در سرویس دهنده کشوری کاربر حداکثر از میان 40 آیتم موضوع مورد نظر خود را پیدا می‌کند.
ملک پرست با تاکید بر اینکه موتور جست‌وجوگر ملی دسترسی سریع تر اطلاعات را در حداقل زمان ممکن برای کاربران ایرانی نسبت به دیگر موتورهای جست‌وجو فراهم می‌کند به مهر گفت: معمولا دیگر کشورها نیز موتور جست‌وجوگر کشوری دارند اما منطبق بر موتورهای جست‌وجوگر گوگل و یاهو است و مواردی از آن را با توجه به نیاز خود تغییر داده و به کاربر ارائه می‌دهند.

وی یکی دیگر از ویژگی‌های مهم موتور جست‌وجوگر ملی را بحث امنیتی آن عنوان کرد و گفت: با استفاده از این موتور جست‌وجو اطلاعات کاربران برای جست‌وجوی موضوعات به خارج از کشور منتقل نخواهد شد.

عملیاتی شدن موتور جست‌وجوگر ملی تا پایان سال 90
مدیرکل تحقیق و توسعه شرکت فناوری اطلاعات با بیان اینکه پروژه موتور جست‌وجوگر ملی در فاز پژوهشی و مطالعاتی قرار دارد و گفت: نحوه پیاده سازی این پروژه برای اینکه مشخص شود این سرویس دهنده به صورت منطقه‌ای و یا متمرکز در کل کشور اجرایی شود در حال بررسی است.
وی اضافه کرد: این پروژه بعد از فاز مطالعاتی وارد فاز پیاده‌سازی می‌شود که منجر به خرید سخت‌افزار و نرم‌افزار خواهد شد.

ملک پرست تصریح کرد: در فاز پژوهشی طرح موتور جست‌وجوگر ملی از توان بخش خصوصی در کشور استفاده خواهد شد و پیشنهاد برخی دانشگاهها نیز در این زمینه دریافت شده که در مرحله تعیین برنده قرار دارد. در پیاده سازی آن نیز از توان پیمانکاران داخلی کمک گرفته می‌شود.
وی گفت: فاز مطالعاتی این طرح حداقل حدود چهار ماه به طول می‌انجامد و عملیاتی کردن آن نیز بعد از انجام مناقصه انتخاب پیمانکار تا انتهای سال 90 ممکن خواهد شد.

موتور جست‌وجوگر ملی با نام «یاحق دات آی آر» ,
مدیرکل تحقیق و توسعه شرکت فناوری اطلاعات ایران در خصوص نام موتور جست‌وجوگر ملی به مهر گفت: پیشنهاداتی در مورد نام این طرح ارائه شده است اما وزیر ارتباطات از «یا حق» برای نام این موتور جست‌وجوگر یاد کرده‌اند. البته این امر هنوز از سوی وزارت ارتباطات به صورت قطعی اعلام رسمی نشده است.

وی گفت: بدون شک موتور جست‌وجوی ملی با دامنه‌های مختلف داخل کشور قابل دسترسی خواهد بود.

چندی پیش رضا تقی پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه بسیاری از کشورها دارای موتور جست‌وجوگر بومی هستند، اعلام کرد: ایران برای جوابگویی به نیازهای داخلی در نظر دارد موتور جست‌وجوگر ملی راه‌اندازی کند، به همین منظور راه اندازی «موتور جست‌وجوگر ملی» در برنامه پنجم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور پیش بینی شده است.

قصه های شیرین مثنوی مولوی

با زبانی ساده و شیوا

نویسنده: جعفر ابراهیمی (شاهد)

زمان کل: ۴ ساعت و ۳۸ دقیقه       راوی: پریسا

دانلود بخش اول (حجم:10.1MB)       دانلود بخش دوم (حجم:10.7MB)

دانلود بخش سوم (حجم: 10.7MB)      دانلود بخش چهارم (حجم: 9.4MB)

فصل های کتاب:

  • مرد بقال و طوطی
  • شیر درنده وخرگوش باهوش
  • مردی که میخواست از دست عزراییل بگریزد
  • بازرگان وطوطی زیبایش
  • ماجرای نحوی و کشتیبان
  • شیر بی دم وشکم
  • حکایت آن ناشنوا
  • لقمان و میوه ها
  • روستایی وگاوش
  • حکایت غریبی که به دنبال مسکن میگشت
  • حکایت مردی که با خرس دوست شد
  • قصه ی اعرابی و ریگ در جوال کردن
  • حکایت موش و شتر
  • میوه زندگی
  • پیرمرد و طبیب جوان
  • الی آخر...

سخنرانی هایی از آیت الله شهید مرتضی مطهری

بسیاری از این سخنرانی های آیت الله مطهری بعد ها به صورت کتاب منتشر شدند:

بحران های معنوی و اخلاقی در عصر حاضر (حجم: 6.8MB)

انجطاط مسلمین (حجم: 6.4MB)

معجزه قرآن (حجم: 6.5MB)

وجدان اخلاقی (حجم: 6.8MB)

راه های شناخت خدا (اثبات وجود خدا) (حجم: 6.8MB)

خدا در آینه ی فکر بشر (حجم: 8.7MB)

عدل کلی (حجم: 6.8MB)

عرفان حافظ - بخش اول (حجم: 15.1MB)

عرفان حافظ - بخش دوم (حجم: 14.2MB)

تحریفات در واقعه ی کربلا - بخش اول  (حجم: 14.4MB)

تحریفات در واقعه ی کربلا - بخش دوم (حجم: 13.7MB)

آزادی معنوی - بخش اول (حجم: 7.8MB)

آزادی معنوی - بخش دوم (حجم: 8MB)

عدل الهی - بخش اول (حجم: 6.8MB)

عدل الهی - بخش دوم (حجم: 13.5MB)

خدا - جلسه اول (حجم: 5.6MB)

خدا - جلسه دوم (حجم: 9.9MB)

اخلاق - بخش اول (حجم: 6.7MB)

اخلاق بخش دوم (حجم: 13.6MB)


بقیه در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

دانلود کتاب فتنه ی وهابیت برای موبایل


دانلود فایل 195 کیلو بایت


توجه:پس از خارج کردن از حالت Zip در گوشی شما قابل نسب است.

کلیپ جدید از تروریست نشان دادن مسلمانان در فیلم فرار از زندان

این کلیپ رو براتون میذارم تا ببینید بعضی از سریالهایی رو که مشاهده میشه و به اون توجهی نمیشه که با نشان دادن یک سکانس از فیلم چقدر آمریکایی ها و استکبار غرب در تروریست نشان دادن مسلمانان و مظلوم نمایی غربیها وجهه ی مسلمانان رو با عناوینی همانند بمب،بمب گذاری،قتل و غارت و خونریزی خراب میکنند.غافل از این که مخاطب داخلی و خارجی شان بدانند خود آنها کسانی همچون عبدالمالک ریگی ،بن لادن و ملا عمر رو برای ترور به این مکان ها می فرستند!!!


این کلیپ از قسمتی شروع میشود که فرد فرار کرده از زندان به نام لینکون بارز برای پیشبرد مقاصد خود و برداشتن یک زن در یک گروهک مزاحم،به دنبال خرید بمبی میروند.در ادامه شخص فروشنده ی بمب یک فرد ریش دار آنکارد کرده هست که به هنگام فروش بمب خندان و به گونه ای که جان انسان ها هیچ اهمیتی برای او ندارد میباشد.جالب اینجاست که در تمام این فیلم شما هیچ فرد ریش داری را مشاهده نمیکنید الا یک نفر که مدتی در زندان بوده و در ضمن هم ته ریش دارد.

باز هم در ادامه دختری که همراه اوست کاملا با دیدن بمب ترسان و ملتحب و با توضیحات فروشنده ی نگران تر میشود.


کلیپ رو خودتون ببینید ، اگر خواستید برای صحت کلماتم به متن و روند فیلم مختصر مشاهده و تحقیق نمایید.





دانلود مستقیم کلیپ تصویری     2.71 مگابایت

ادله ی ولایت فقیه


۱ـ آیت‏الله جوادی آملی در استدلال عقلی بر ولایت فقیه می‏نویسد:
حیات اجتماعی انسان و نیز کمال فردی و معنوی او، از سویی نیازمند قانون الهی در ابعاد فردی و اجتماعی است که مصون و محفوظ از ضعف و نقص و خطا و نسیان باشد و از سوی دیگر، نیازمند حکومتی دینی و حاکمی عالم و عادل است برای تحقق و اجرای آن قانون کامل. حیات انسان در بعد فردی و اجتماعی، بدون این دو و یا با یکی از این دو، متحقق نمی‏شود و فقدان آن دو، در بعد اجتماعی‏اش، سبب هرج و مرج و فساد و تباهی جامعه می‏شود که هیچ انسان خردمندی به آن رضایت نمی‏دهد... در عصرغیبت ولی‏عصر(عج) نیز انسان و جامعه¬ی انسانی، نیازمند اجرای آن قانون جاوید است؛ زیرا بدون اجرای قانون‏الهی، همان مشکل و محذور بی‏نظمی و هرج و مرج و برده‏گیری و ظلم و ستم و فساد و تباهی انسان‏ها پیش خواهد آمد و بی‏شک، خدای‏سبحان در عصر غیبت امام‏زمان(عج)، انسان و جامعه را به حال خود رها نساخته و برای هدایت انسان‏ها ولایت جامعه¬ی بشری را به دست کسانی سپرده است.
کسی که در عصر غیبت، ولایت را از سوی خداوند برعهده دارد، باید دارای سه ویژگی ضروری باشد که این سه خصوصیت، از ویژگی‏های پیامبران و امامان سرچشمه می‏گیرد و پرتویی از صفات متعالی آنان است و ما در گذشته از آنها سخن گفتیم. ویژگی اول، شناخت قانون الهی بود؛ زیرا تا قانونی شناخته نشود، اجرایش ناممکن است. ویژگی دوم، استعداد و توانایی تشکیل حکومت برای تحقق دادن به قوانین فردی و اجتماعی اسلام بود و ویژگی سوم، امانت‏داری و عدالت در اجرای دستورهای اسلام و رعایت حقوق انسانی و دینی افراد جامعه. به دلیل همین سه ویژگی ضروری است که گفته می‏شود نیابت امام عصر(عج) و ولایت جامعه در عصر غیبت از سوی خداوند، برعهده فقیهان جامع شرایط (سه شرط مذکور) می‏باشد.[1]


________________________________________
[1]    عبداللّه جوادی آملی، ولایت فقیه، اسراء، 1379، ص 151 و 152.
 

۲ـدلیل دیگری که فقها به صورت مختلف تقریر کرده‏اند و آیت‏الله جوادی آملی، آن را به دلیل تلفیقی از عقل و نقل دانسته است:
صلاحیت دین اسلام برای بقا و دوام تا قیامت، یک مطلب قطعی و روشن است و هیچ‏گاه بطلان و ضعف و کاستی در آن راه نخواهد داشت: «لا یَأْتیهِ الْباطِلُ مِنْ بَیْنِ یَدَیْهِ وَ لا مِنْ خَلْفِهِ» و تعطیل نمودن اسلام در عصر غیبت و عدم اجرای احکام و حدود آن، سدّ سبیل خدا و مخالف با ابدیت اسلام در همه¬ی شئون عقاید و اخلاق و اعمال است و از این دو جهت، هرگز نمی‏توان در دوران غیبت که ممکن است معاذ الله به هزاران سال بینجامد، بخش مهم احکام اسلامی را به دست نسیان سپرد و حکم جاهلیت را به دست زمام‏داران خودسر اجرا کرد... .
تأسیس نظام اسلامی و اجرای احکام و حدود آن و دفاع از کیان دین و حراست از آن در برابر مهاجمان چیزی نیست که در مطلوبیت و ضرورت آن بتوان تردید کرد و اگر چه جامعه¬ی اسلامی از درک حضور و شهود آن حضرت محروم است، ولی هتک نوامیس الهی و مردمی و ضلالت گمراهی مردم و تعطیل اسلام، هیچ‏گاه مورد رضایت خداوند نیست و به همین دلیل، انجام این وظایف بر عهده¬ی نمایندگان خاص و عام حضرت ولی عصر (عج) است.
بررسی احکام سیاسی ـ اجتماعی اسلام، گویای این مطلب است که بدون زعامت فقیه جامع‏الشرایط، تحقق این احکام امکان‏پذیر نیست و عقل با نظر به این موارد، حکم می‏کند که خداوند یقینا اسلام و مسلمانان را در عصر غیبت بی‏سرپرست رها نکرده و برای آنان والیان جانشین معصوم تعیین فرموده است.[1]
این جانشینان معصوم باید حداکثر شباهت را به امام داشته باشند؛ به ویژه در صفاتی که برای حکومت¬داری اسلامی لازم است و جمع این صفات در فقیه جامع الشرایط دیده می¬شود.


________________________________________
[1]    عبداللّه جوادی آملی، ولایت فقیه، اسراء، 1379، ص 167 و 168


۳- در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

روایت هایی در باب ولایت فقیه


به روایت‏های دیگری نیز بر ولایت فقیه استناد شده است که در این نوشتار برای رعایت اختصار از بررسی آنها خودداری می‏شود، ولی نقل برخی از این روایات خالی از فایده نیست:
1. أباالحسن موسی‏بن جعفر (علیه‌السلام) یقول: ...
لَأنَّ الْمُؤْمِنینَ الْفُقَهاءَ حُصُونُ الْإِسْلامِ کَحِصْنِ سُورِالْمَدینَةَ لَها.[1]
… برای اینکه مؤمنان فقیه دژهای اسلام‏اند؛ همچون دژهای باروی شهر برای آن شهر.
2. قال رسول الله (صلی الله علیه و آله):
اَللّهُمَّ ارْحَمْ خُلَفایی، ثلاث مرات، قیل له: وَ مَنْ خُلَفائکَ؟ قال: اَلَّذین یَأْتُونَ مِنْ بَعْدی وَ یَرْوُونَ اَحادیثی وَ سُنَّتی فَیُعَلِّمُونَها النّاسَ مِنْ بَعْدی.[2]
رسول خدا صلی الله علیه و آله سه بار فرمود: خداوندا، خلفای مرا رحمت نما؛ به ایشان گفته شد: خلفای شما چه کسانی‏اند؟ فرمود: آنان که پس از من می‏آیند و احادیث و سنت مرا روایت می‏کنند و پس از من آن را به مردم می‏آموزند.
3. قال الامام الحسین (علیه‌السلام):
أَنَّ مَجاری الْأُمُورِ و الْأَحْکامِ عَلَی أَیْدِی الْعُلَماءِ بِاللّهِ الأُمَناء عَلَی حَلالِهِ وَ حَرامِهِ.[3]
همانا مجاری امور و احکام در دست عالمان به [احکام [خدا و امینان بر حلال و حرام اوست.
4. فی خطبة لأمیرالمؤمنین علی (علیه‌السلام):
أَیُّهَا النّاسُ إنَّ أَحَقَّ النّاسِ بَهذَا الْأَمْرِ أَقْواهُمْ عَلَیْهِ وَ أَعْلَمَهُمْ بِأَمْرِ اللّهِ فیهِ.[4]
ای مردم، همانا شایسته‏ترین مردم به این امر (امر خلافت) تواناترین آنان بر آن و داناترین‏شان به حکم خدا در آن است.


________________________________________
[1]    اصول کافی، ج 4، ص 30 و کتاب العلم، باب 8، ح 3.
[2]    شیخ صدوق، عیون اخبار الرضا، دارالکتب الاسلامیه، 1377 ق، ج 2، ص 37؛ شیخ صدوق، معانی الاخبار، مؤسسه النشر الاسلامی، 1361، ص 374.
[3]    ابومحمد الحسن الحرانی، تحف العقول من آل الرسول قدس سرهما ، ص 2.
[4]    نهج‏البلاغه، صبحی صالح، خطبه¬ی 173.