عکس/خبر فوری! سرکرده جنبش سبز دستگیر شد .


سرکرده جنبش سبز دستگیر شد . برای ازادی وی امشب راس ساعت ۱۰ مخوابم تا این اعتراض سبب واژگونی رژیم شود. همراه شو عزیز وعده ما ساعت ۱۰ شب


http://bashirup.ir/uploads/13107258741.jpg

عکس/ روحانی جانباز دیگر امر به معروف + فیلم



علی خلیلی روحانی ۲۰ ساله‌ای که قصد داشت از مزاحمت عده ای اراذل و اوباش به چند زن ممانعت کند توسط این افراد از ناحیه شاهرگ به ضرب چاقو مجروح شد اما اورژانس هیچ بیمارستانی این روحانی را نپذیرفت.
بیمارستانهای رسول اکرم (ص)، امام حسین (ع)، شهدای تجریش، امام سجاد(ع) و پارسیان حاضر به پذیرش نشدند.
منتظریم اقدام انقلابی برادران ارزشی در قوه قضائیه را ببینیم!

+ کلیپ حمله ی اوباش به ایشان را در ایــنــجــا می توانید مشاهده کنید.


حقوق بشر خوب است اما نه برای ما + تصاویر

حقوق بشر خوب است اما نه برای ما + تصاویر
تعریف وارونه دول غربی از حقوق بشر که هر جا به نفعشان هست آن را بزرگ می کنند و هر جا به ضررشان است با آن مخالفت می کنند، سیاستی است که دولت های غربی در قبال ایران طی این سال ها اتخاذ کرده اند.
به گزارش گرداب، در مدت تقریبا یک سال گذشته، کشورهای مدعی دموکراسی و رعایت حقوق بشر وارد مرحله جدیدی از امر حکومت مداری خود شدند.

در نگاهی گذرا به جریان اعتراضات مردمی در یک سال اخیر در کشورهای اروپایی به این نکته پی خواهیم برد آنهایی که دم از حقوق بشر می زنند، خودشان چگونه با اعتراضات به حق و مسالمت آمیز مردم کشورشان برخورد کرده و می کنند.
 
به عنوان نمونه در جریان اعتراض بی سابقه سال گذشته دانشجویان انگلیس به دلیل افزایش 300 درصدی شهریه دانشگاهها که حداقل 45 هزار دانشجوی انگلیسی در آن شرکت داشتند پلیس این کشور با خشونت هر چه تمام تر با دانشجویان برخورد کرد و بیش از 1000 تن از دانشجویان بی گناه را دستگیر و بازداشت کرد. این در حالی است که نمایندگان مجلس این کشور وعده کرده بودند که هیچ‌گونه افزایش شهریه‌ای در کار نیست.

بن رایت، گزارشگر بی‌بی‌سی که در محل راهپیمایی حضور داشت، گفت: «جو اعتراضات خیلی پر تنش بوده است و چهار ردیف مامور پلیس از ساختمان مرکزی حزب محافظه کار در محله میلبنک محافظت می کنند. زد و خورد شدیدی که بین ماموران پلیس و دانشجویان انجام شد منجر به زخمی شدن تعداد زیادی از آنها شد. هم چنین در این راهپیمایی اعتراضی برخی از معترضان، شیشه های دفاتر مرکزی حزب محافظه کار را شکسته اند و در مقابل این ساختمان، پلاکاردها را آتش زده اند. خشونت دو سوی تظاهرات به حدی بود که پیامدهای ناشی از آن تا مدت ها در فضای جامعه باقی ماند.»
 

در اعتراض مشابهی که در فرانسه و در اعتراض به قانون بازنشستگی انجام شد نیز شبکه خبری یورونیوز گزارش داد که تنش میان اتحادیه ها و دولت فرانسه بر سر اصلاح نظام بازنشستگی بالا گرفته است. این شبکه افزود: «کامیونداران فرانسوی نیز با پیوستن به جنبش ملی اعتراضی بر شدت اعتصاب ها افزوده اند. هم چنین کارکنان شرکت ملی راه آهن فرانسه نیز اعتصاب خود را از سر خواهند گرفت.» 

"دیدیه لورست" از اتحادیه کنفدراسیون عمومی کارگران گفت: «بخش های حمل و نقل، انرژی، پست و ارتباطات و ذوب فلزات در اعتراض به طرح دولت برای افزایش سن بازنشستگی اعتصاب خواهند کرد. هر چند ظاهرا خللی در حمل و نقل هوایی در فرانسه ایجاد نشده است اما احتمال می رود کمبود سوخت مشکلاتی را در این بخش به وجود آورد. بسیاری از پالایشگاههای فرانسه در اعتصاب به سر می برند.»
 
 

البته این اعتراض دسته جمعی در کشور فرانسه، با اعتصاب صنوف مختلف همراه بود. از سویی دیگر هنوز چند ماهی از موج بیداری اسلامی در خاورمیانه و شمال آفریقا نگذشته بود که رهبر انقلاب در سخنرانی سخن از رسیدن موج قیام ها به قلب اروپا به میان آوردند. بر این اساس از چند ماه قبل نیز مجددا اعتراضات گسترده ای در کشورهای اروپایی آغاز شد.

این اعتراضات بی سابقه ابتدا در یونان و به بهانه طرح ریاضت اقتصادی دولت این کشور بر پا شد که با زد و خورد شدید بین ماموران پلیس و مردم این کشور همراه شد و تصاویر منتشر شده از این درگیری ها حیثیت کشورهای اروپایی مدعی حقوق بشر را در جهان زیر سوال برد. بعد از آن تظاهرات مردمی در انگلیس، فرانسه و ایتالیا نیز با برخورد خشن پلیس همراه شد.
 

همه این موضوعات در حالی است که همین کشورها در فتنه 88 جمهوری اسلامی را به دلیل برخورد با کسانی که حتی مجهز به انواع و اقسام سلاح های گرم و سرد بودند و خواسته ای نداشتند جز سرنگونی نظام، متهم به نقض حقوق بشر کردند و با دخالت آشکار در امور داخلی کشور خواستار تن دادن ملت به خواسته های گروهی از معاندان شدند.

در جریان فتنه سال 88 در کشور تمام ضد انقلاب ها و گروههای تروریستی از جمله گروه سلطنت طلبان، بهائیان، پژواک، منافقین، کومله و... با مدیریت سازمان های جاسوسی امریکا، انگلیس و اسرائیل قصد ضربه زدن به ملت را داشتند و با جنگ رسانه ای و تحریک نیروهای سست عنصر داخلی به فکر پیاده کردن نیات شوم خود بودند.

 این در حالی بود که به لحاظ خشونت و برخورد شدیدی که نیروی انتظامی ایران با فتنه گران داشت اساسا قابل قیاس با کشورهای اروپایی مدعی حقوق بشر نبود و با کمترین تلفات همراه شد. اما همه شاهد بودند تمام آن کشورهایی که دیروز اعتراضات به حق مردمشان را به شدیدترین شکل سرکوب می کردند، در قضیه فتنه که عملا نقشه ای برای سرنگونی ملت بود چگونه به حمایت از ضد انقلاب برخاستند.

تعریف وارونه دول غربی از حقوق بشر که هر جا به نفعشان هست آن را بزرگ می کنند و هر جا به ضررشان است با آن مخالفت می کنند، سیاستی است که دولت های غربی در قبال ایران طی این سال ها اتخاذ کرده اند و البته این روزها دیگر نه تنها مردم بزرگ ایران که تمامی ملت های آزاده و عدالتخواه جهان نیز به آن پی برده و عن قریب است که دیگر نظام های غربی به انتهای راه خود برسند.
 
منبع: بولتن

عکس: پلیس آلمان پیرمرد 66 ساله را کور کرد!

عکس: پلیس آلمان پیرمرد 66 ساله را کور کرد!

تصویر یک پیرمرد 66 ساله با نام دتریش واگنر که با چشمانی خونین و با کمک دو نفر دیگر در حال ترک صحنه درگیری است، به عکس تکا‌ن‌دهنده بسیاری از رسانه‌های آلمانی تبدیل شده است.

به گزارش شبکه ایران به نقل از پایگاه اینترنتی دی‌لوکال آلمان، یکی از شهروندان معترض آلمانی که هفته گذشته در اثر پمپاژ شدید آب توسط خودروهای آب‌پاش پلیس از ناحیه چشم به شدت مجروح شده بود، برای همیشه بینایی خود را از دست خواهد داد.

هفته گذشته گروهی از طرفداران محیط زیست با نام "اشتوتگارت 21" که به قطع درختان چند صد ساله برای ساخت یک ایستگاه قطار شهری معترض بودند، با پلیس درگیر شدند که به مجروح شدن شدید چندین نفر از جمله یک پیرمرد 66 ساله از ناحیه چشم منجر شد.

براساس این گزارش، تصویر این پیرمرد با نام "دتریش واگنر" که با چشمانی خونین و با کمک دو نفر دیگر در حال ترک صحنه درگیری است به عکس تکا‌ن‌دهنده بسیاری از رسانه‌های آلمانی تبدیل شد.

ادامه مطلب ...

آخرین تصاویر روح الله داداشی در تلویزیون

سلام

خدمت تمامی دوستان مرگ مرحوم روح الله داداشی را تسلیت عرض میکنم.

برای به یاد آوردن خاطر خوب مرحوم داداشی یک کلیپ از مرحوم داداشی در اختیارتون قرار میدم.

کلیپی که روز قبل روح الله داداشی در برنامه کودک  شبکه 2 به همراه فرزندش حضور داشت.

روح الله داداشی در اولین سال شرکتش در مردان آهنین مقام ششم و کاپ خوش اخلاق ترین مرد آهنین رو کسب میکند.

روحش شاد.


آخرین تصاویر روح الله داداشی در تلویزیون. کلیپ FLV


http://www.bornanews.ir/Pages/VideoNews-1859.aspx



روح الله داداشی در خاک آرام گرفت+تصاویر

پیکر مرحوم داداشی پس از انتقال از بهشت سکینه به منزل آن مرحوم در حصارک کرج با حضور صدها نفر از مردم و جامعه ورزشکاران استان و کشور تشییع شد.
۱۳۹۰ دوشنبه ۲۷ تیر ساعت 20:15


باقی تصاویر در ادامه

ادامه مطلب ...

در انتظار دیدنت همه دلها بیقرارند ، ای تک ستاره بهشت ، حسرت به دلمان مگزار …


فرا رسیدن ولادت موعود هستی ، حضرت امام زمان ( عج ) را به همه منتظران واقعی آن حضرت تبریک عرض می نماییم



ای دل شیدای ما، گرم تمنّای تو

کی شود آخر عیان طلعت زیبای تو

گر چه نهانی ز چشم، دل نبود ناامید

می رسد آخر به هم چشم من و پای تو

نیمه ی شعبان بود روز امید بشر

شادی امروز ما نهضت فردای تو



فیلم// دشمنان دیروز حجاب، مدافعان امروز حجاب


فیلم// دشمنان دیروز حجاب، مدافعان امروز حجاب



                            دانلود

               


هفته پرکار گنجی در تخریب شیعه و فرهنگ مهدویت

   

                                عاقبت پناه بردن به دامان غرب؛


هفته پرکار گنجی در تخریب شیعه و فرهنگ مهدویت

در دو هفته ای که گذشت اکبر گنجی، به عنوان یکی از فعالان اپوزیسیون در عرصه مبارزه با شیعه و فرهنگ مهدویت فعالیت فراوانی داشته و با حضور در رسانه ها و سایت های خبری گوناگون، حملات شدیدی نسبت به عقاید وتفکرات شیعه داشت

.

http://jamnews.ir/images/kind/null.gif


به گزارش جام نیوز، اکبر گنجی در اولین قدم خود برای تخریب تشیع در هفته ای که گذشت در مصاحبه با رادیو زمانه مدعی شد: «تشیع در طول تاریخ به خاطر دلایل بسیاری از جمله منافع، رفته رفته اختراع شد!!!».

این مدعی اصلاح طلبی در سایت روز آنلاین با انکار رجعت که از عقاید مسلم شیعه به حساب می آید، به تشکیک در این باره پرداخته و مدعی شد: «شیعیان غالی ادعای رجعت را مطرح کردند تا عطش انتقام خود را سیراب کنند
این منکر امام زمان (عجل الله تعالی فرجه) در ادامه فعالیت های خود بر ضد فرهنگ مهدویت، پرده ای دیگر را به اجرا گذاشت و با حمایت از مدعیانی که تلاش داشته اند فرهنگ مهدویت را به انحراف بکشانند، در سایت رادیو زمانه با انتشار مقاله ای ضمن تعریف و تمجید از محمدعلی باب(موسس فرقه ضاله بهائیت) به اتهام زنی به فقهای شیعه پرداخت و مدعی شد: «محمدعلی باب هر ادعایی داشت، مجازاتش چوب زدن نبود
وی ضمن حمایت از مدعیان دروغین مهدویت در مصاحبه با رادیو زمانه گفت: «جمهوری اسلامی باید به جای زندانی کردن مدعیان امام زمان بودن، به آنها فرصت دهد تا از ادعای خود به طور معقول دفاع کنند
گنجی حتی پا را فراتر گذاشته و به حمایت از مدعیان نبوت پرداخته و ادامه داد: «انسان ها حق دارند مدعی نبوت شوند و تا زمانی که آنها برای پیام رسانی به خشونت متوسل نشوند، هیچکس مجاز نیست که مانع کار او شود یا مجازاتش کند
وی ضمن تبلیغ افکار وهابیت در انکار مبانی دینی زیارت ائمه(علیهم اسلام) مدعی شد زیارت ائمه معصومین(علیهم السلام) وایجاد بارگاه برای ایشان از اختراعات دوره غزنویان و سلجوقیان بوده است
نکته جالب توجه در سخنان گنجی، به عنوان یک به اصطلاح مدافع آزادی، دشمنی وی با شیعه و عقاید آن به خصوص فرهنگ مهدویت است در حالی که سایر تفکرات انحرافی در نزد وی و همفکرانش حق و قابل احترام هستند!
البته ناگفته پیداست انکار اعتقادات دینی و تعالیم اسلامی، آخر و عاقبت افرادی همچون گنجی و ... است که به دامان غرب پناه برده اند. 1/106

 

زنان فرانسوی به تجاوز عادت کرده اند!


سردبیر مجله اِل گفت: «آزار و اذیت و تبعیض جنسی در فرانسه آن‌قدر عادی است که خیلی از زنان به آن عادت کرده اند.»
به گزارش گرداب به نقل از خبرگزاری وفا، در پی رسوایی های اخلاقی زنجیره ای در غرب و انتشار خبر رسوایی اخلاقی "استراوسکان"، رئیس پیشین صندوق بین المللی پول که این رسوایی به استعفای وی از سمتش انجامید و همچنین شکایت دو زن فرانسوی از کارمندان سابق شهرداری، بی‌بی‌سی در خبر دیروز خود 30 ژوئن (9 تیر) گفت: «تعداد زنانی که در فرانسه پیش از این مورد آزار و اذیت جنسی قرار گرفته بودند و اکنون اقدام به شکایت علیه متجاوزان کرده اند بی شمار شده است.»

سردبیر مجله اِل چاپ فرانسه در مصاحبه خود با بی‌بی‌سی گفت: «آزار و اذیت و تبعیض جنسی در فرانسه آنقدر عادی است که خیلی از زنان به آن عادت کرده اند.»