کلییپ فارسی صحبت کردن سید حسن نصرالله

کلییپ فارسی صحبت کردن سید حسن نصرالله در حضور رئیس جمهور ایران



۴۵۰ کلوبایت با کیفیت تصویری

دانلود

استاد افتخاری : موهای دخترم را کشیدند و به وی توهین کردند!!


 

شب گذشته استاد علیرضا افتخاری هنرمند سرشناس کشور،مهمان تلفنی بخش خبری 30/20 شبکه دوم سیما بود و از برخورد ناشایست برخی جریانات فرصت طلب با وی و خانواده اش پرده برداشت.

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر جهان، استاد علیرضا افتخاری که پس از حمایتش از احمدی نژاد مورد هجمه بی شمار و غیرمنصفانه سبزها شده بود شب گذشته به انتقاد از برخوردهای این جریان با وی و خانواده اش پرداخت.

بنا بر این گزارش استاد افتخاری در این مصاحبه که بصورت زنده پخش می شد گفت:من در برنامه ای به رسم ادب به رئیس جمهور عزیزمان ادای احترام کردم. از آن زمان به بعد،من و خانواده ام به وسیله تماسهای تلفنی مورد اذیت و آزار قرار گرفتم.

وی در ادامه با ذکر این نکته که ما همه باید در یک مسیر باشیم گفت:اهانتهایی که به خودم شد را می بخشم اما اهانتهایی که به دخترم در دانشگاه صورت گرفت را به هیچ عنوان نمی بخشم.

وی همچنین در حالی که به حالت بغض سخن می گفت، به تشریح نحوه برخوردهای ناشایست با خانواده اش پرداخت و گفت:در دانشگاه موهای دختر مرا کشیده اند و به وی توهین کرده اند در حالی که او یک استاد دانشگاه است ادامه مطلب ...

برای استاد آواز ایران: علیرضا افتخاری


سکوت ننگین وبلاگ های ارزشی در مقابل ظلم بزرگی که این روزها روح لطیف هنرمند متعهد و خوش ذوق کشورمان، استاد علیرضا افتخاری را خنجر آگین کرده مایه تاسف است. به قول ظریفی اگر جمله تاریخی زهرا رهنورد در مورد رای هموطنان ترک و لر به پسر و داماد خود (میرحسین موسوی) را یکنفر از طیف مقابل آن ها گفته بود آنچنان بمباران خبری بر سر آن به راه می انداختند که برای همیشه به عنوان یک نقطه عطف تاریخی، در تقویم سیاسی شان ثبت میگردید و هراز چند گاهی برای به سخره گرفتن منطق طرف مقابل آن را پیش می کشیدند. و اگر ظلمی که این روزها بر استاد افتخاری می رود بر یکی از هنرمندان "وابسته" به آن طیف رفته بود چه یقه درانی ای که نمی کردند. هرچند که افتخار افتخاری در "وابسته نبودن" اش به مظاهر قدرت است. افتخاری یک هنرمند است که هیچگاه هنر خود را به پای سیاست نمی ریزد و از این لحاظ محبوب همه مردم است.
اما این روزها آدم نماهای درنده خوئی که ننگ بشریت هستند و شعار "ادب مرد به ز دولت اوست" لقلقه زبانشان است، ادای احترام یک هنرمند واقعی به رئیس جمهور کشورشان را تاب نیاورده و همچون سگ، در مقابل دیدن آنچه استاد افتخاری از "ادب مرد" نشان داد، پارس کرده و او و نزدیکانش را مورد حمله و وحشگیری خود قرار داده اند. پارس آن ها به خاطر دیدن تناقض و تعارضی است که در شعار خود یعنی "ادب مرد به ز دولت اوست" با رفتار برخاسته از "ادب" افتخاری یافته اند. از همین روست که آرام و قرار ندارند و هرازگاهی همچون سگی که احساس خطر میکند، پارس میکنند و البته چون قلاده ای هم به گردن آن ها نیست و هیچ دین و آئینی زنجیر بر پای سرکشی های نفس آن ها نزده، برای هرکسی که با او احساس تعارض کنند، دندان تیز کرده و مست گونه بر شرافت و شخصیت او می تازند. این جماعت چون تنها از معجون های نفسانی نوشیده اند، در مستی به سر میبرند و این تشعشعات غیر اخلاقی را از خود نشان میدهند. این ها نه از ادای احترام استاد افتخاری به احمدی نژاد که از آنچه افتخاری از "ادب واقعی یک مرد" به نمایش گذاشت و عمق فاصله این مدعیان را از شعار همیشگی شان: "ادب و متانت" نشان داد، عصبانی اند. این ها چون تشت رسوایی خود را در تحقق شعار "ادب مرد"شان افتاده از بام دیده اند، زوزه می کشند.

افتخاری الان و به واسطه این قضایا برای من مهم نشده. پیش از این و از ابتدا هم افتخاری خواننده مورد علاقه من بود.
ادامه مطلب ...