حجت‌الاسلام حسینیان در مراسم تشییع شهید ژاله

  اعضای خبرگان رهبری در خصوص ادامه ریاست این مجلس تجدیدنظر کنند

 نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: مردم از اعضای مجلس خبرگان رهبری انتظار دارند تا در خصوص ادامه ریاست مجلس خبرگان رهبری تجدیدنظر کنند.




به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام روح‌الله حسینیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز چهارشنبه با حضور در مراسم تشییع پیکر پاک دانشجوی بسیجی شهید "صانع ژاله " در جمع حاضران در این مراسم گفت: ای آمریکا و اوباما و سران غرب، حضور این جمعیت عظیم و برگزاری باشکوه تشییع دانشجوی بسیجی شهیدمان را بنگرید!

وی افزود: همان‎طور که می‌بینید سراسر دانشگاه تهران را دختران و پسران ایران اسلامی پر کرده‌اند و تأکید دارند برای همیشه با امام(ره) تعهد داشته‌اند که از انقلابش دفاع کنند.

حسینیان خاطرنشان کرد: امام(ره) بارها پوزه استکبار جهانی را به خاک مالیدند و امروز ملت ایران همراه با مقام معظم رهبری چنان پوزه استکبار جهانی را له کنند که در دنیا شکسته شده و هیمنه آنان فرو بریزد.

این نماینده مجلس تصریح کرد: به خون حسین(ع) و حضرت علی‌اکبر(ع) سوگند می‌خوریم که همیشه با آرمان‌های امام(ره) و مقام معظم رهبری همراه باشیم و تا ظهور حضرت مهدی(عج) با این آرمان‌ها بیعت کرده پای آن بایستیم.

رئیس فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس گفت: ای رهبر فرزانه، صبور، مدیر و مدبر، می‌دانیم که خون‎دل‌ها خورده‌اید و اکنون تنها سخن خود را با امام زمان(عج) مطرح می‌کنید اما بدانید این ملت سربازان شما هستند!

حسینیان افزود: خطاب به مسئولان کشور اعلام می‌کنیم: با این مردم همراهی کنید چون جان مردم به لب رسیده و اگر نمی‌خواهید یا نمی‌توانید جریان فتنه را کنترل و مهار کنید لااقل به مردم اجازه دهید تا با فتنه‌گران مقابله کنند.

وی با اشاره به اینکه به خون امام ‌حسین(ع) قسم می‌خوریم ظرف یک روز ریشه فتنه را می‌خشکانیم، خاطرنشان کرد: خطاب به اعضای مجلس خبرگان رهبری و مجتهدان گران‎قدر اعلام می‌کنیم، آیا پیام مردم را نشنیده‌اید؟ مردم از شما انتظار دارند که در خصوص ادامه ریاست مجلس خبرگان رهبری تجدیدنظر کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد