واکنش نماینده کلیمیان به توهین شرمن به ایرانیان:

                                               واکنش نماینده کلیمیان به توهین شرمن به ایرانیان:
                                     توهین معاون وزیر خارجه آمریکا به ایرانیان از سر بغض و کینه است

نماینده مردم کلیمیان در خانه ملت گفت: اظهارات توهین‌آمیز شرمن به ملت ایران به خاطر کینه‌ای است که استکبار از ملت ایران به دلیل گردن ننهادن به روابط حاکم بر نظام استکباری دارد.


خبرگزاری فارس: توهین معاون وزیر خارجه آمریکا به ایرانیان از سر بغض و کینه است



سیامک مره‌صدق نماینده کلیمیان با اشاره به اظهارات توهین‌آمیز معاون وزیر خارجه آمریکا خطاب به ملت ایران گفت: صحبت‌های معاون وزیر خارجه آمریکا ارزش واکنش نشان دادن ندارد و وی فردی ابله و جاهل است که صحبت‌های وی به دور از منطق و عقل است.

وی افزود: مقامات آمریکایی با بیان اینگونه مطالب می‌خواهند محلی از اعراب پیدا کنند و بهترین کار پاسخ ندادن به اینگونه صحبت‌ها است. به عنوان مثال وقتی فرد دیوانه‌ای به شما توهین می‌کند شما طبیعتا به وی جوابی نمی‌دهید و عاقلانه از کنار این شخص با لبخند عبور می‌کنید و واکنش به صحبت‌های معاون وزیر خارجه آمریکا در خصوص ملت ایران باید اینگونه باشد.

نماینده مردم کلیمیان در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: با این حال اگر مقامات آمریکایی به دروغ‌هایی که توسط سیاستمداران آمریکایی بیان می‌شود و شایع‌پراکنی‌های رسانه‌های آنها و اراجیفی که هالیوود در سطح دنیا رواج می‌دهد بنگرد و چنانچه ذره‌ای وجدان داشته باشد به خود اجازه نمی‌دهد که در خصوص درستکاری دیگران قضاوت کند.

مره‌صدق اظهار داشت: به نظر من رفتار سیاستمداران آمریکایی هیچگونه جای دفاع برای هیچکس در دنیا باقی نگذاشته است و اینگونه اظهارات از سوی آنان چیزی جز داشتن کینه استکبار از ملت ایران دارد و آن هم به این خاطر است که ملت ایران تنها ملتی است که در شرایط فعلی در دنیا زیر بار روابط حاکم بر نظام استکباری دنیا نمی‌رود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد