دولت کانادا باز هم در خدمت صهیونیست‌ها؛



پلیس انتاریو از برگزاری تظاهرات روز قدس ممانعت به عمل آورد / خرسندی صهیونیست‌ها از اقدام کانادا

یک گروه صهیونیستی در کانادا با انتشار بیانیه‌ای از اقدام پلیس "اونتاریوی" کانادا برای جلوگیری از برگزاری مراسم روز جهانی قدس در آن منطقه قدردانی کرد.
به گزارش سرویس بین‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از نیوز وایر کانادا، گروه موسوم به "مرکز امور صهیونیست‌ها" در کانادا با انتشار بیانیه‌ای از دستور پلیس ناحیه "اونتاریو" کانادا برای جلوگیری از برگزاری مراسم روز جهانی قدس در  "کوئینز پارک" آن منطقه قدردانی کرد.

پلیس این ناحیه مدعی شده که برای حفظ "امنیت عمومی" به این اقدام مبادرت ورزیده است. 

این گروه صهیونیست در بیانیه‌ای که به منظور قدردانی از پلیس اونتاریو به منظور ممانعت از برگزاری تظاهرات روز قدس در روز شنبه منتشر کرده، افزوده است "در فیلم‌هایی که از سخنرانان شرکت کننده در تظاهرات سال پیشین منتشر شده، آنان رژیم صهیونیستی را به دست داشتن در "جنایت" علیه مردم فلسطین و "نژادپرستی" متهم کرده‌اند." 

این گروه صهیونیست همچنین با ابراز خشم از حمل تصاویر حضرت امام (ره) توسط تظاهرکنندگان نوشته است "تظاهرکنندگان عکس‌های امام خمینی (ره) را در دست داشتند. آنان همچنین در سالهای گذشته پرچم‌های جنبش حزب الله لبنان را نیز حمل می‌کردند. ما به عنوان یک گروه اسرائیلی این تصاویر را در اختیار مقامات پلیس محلی قرار دادیم." 

این گروه صهیونیست در پایان بیانیه خود در ادعایی کذب و تکراری مدعی شده که پلیس اونتاریوی کانادا به دلیل جلوگیری از "یهود ستیزی"(!) با برگزاری مراسم تظاهرات روز قدس مخالفت کرده و در این باره مدعی شده که پلیس آن منطقه حافظ "آزادی بیان" بوده است!" 

مواضع دولت "استفن هارپر" نخست وزیر کنونی کانادا به دولت "بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر رژیم صهیونیستی بسیار نزدیک است و وی پیش‌تر نیز اظهاراتی ضد ایرانی را برای جلب رضایت دوستان صهیونیستش بیان کرده بود."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد