انتخابات 24 خرداد دروغ فتنه‌گران 88 را ثابت کرد/ رسانه ملی امتحان خود را خوب پس داد

آیت‌الله صدیقی در خطبه‌های نماز جمعه تهران:
امام جمعه موقت تهران‌ با اشاره به اینکه مهم‌ترین اثر انتخابات تودهنی به فتنه‌گران 88 بود، گفت: رسانه ملی امتحان خود را در این انتخابات خوب پس داد.
  به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران؛ آیت‌الله "کاظم صدیقی" در خطبه‌‌های امروز نماز جمعه تهران با اشاره به اینکه تقوی بهشت را نزدیک می‌کند، گفت: خوشا به حال افرادی که مواظب خود هستند، زیرا تقوی باعث می‌شود بهشت برای انسان متقی حاصل شود.

وی افزود: وقتی مرگ می‌رسد، خداوند پرده را کنار می‌زند، لذا باید مواظب زبان و چشم خود باشیم و حرام را در زندگی‌مان نیاوریم؛ حرامخوری همه توفیقات را از انسان سلب می‌کند.

آیت‌الله صدیقی با اشاره به مناسبت‌های این هفته گفت: انتخابات یکی از نعمت‌های الهی برای ما بوده است و دشمن با روش‌های پیچیده و تجربه ممتد خود و با موفقیت نسبی که در سال 88 بدست آورده بود و یک فرصت بزرگ را به چالش و تهدید تبدیل کرده بود، فکر می‌کرد می‌تواند مردم را از حضور در پای صندوق‌ها منصرف کند یا حضور مردم را کمرنگ کند.

امام جمعه موقت تهران‌ تصریح کرد: اما این خداست که دل‌ها را در قبضه اراده‌‌اش دارد، خدا مردم ایران و عزت و اقتدار شما را دوست می دارد و نخواست که شما دشمن شاد شوید؛ دشمن همه نقشه‌های خود را آماده کرد تا صفوف و اجتماع و وحدت شما فراهم نشود‌ اما این خدای یگانه است که پیروزی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

وی گفت: اولا اراده خدا در این پیروزی موثر بود و شما لیاقت و استحقاق چنین امر خیری را داشتید و سپس مجرای فیض سخنان نورانی و با اخلاص نایب امام زمان (عج) سکاندار کشتی انقلاب و یادگار گذشتگان و خلف صالح امام و شهدا، رهبر عظیم الشان مان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بود که با تزریق بصیرت و سخنان بسیار بیدارگر در هر فرصت مناسبی خدا دل‌ها را با رهبری ایشان آماده کرد.

آیت‌الله صدیقی اظهار داشت: باید از مجاری دیگری هم که زیر پرچم ولایت زحمات سنگینی را به عهده گرفتند، تا چنین حماسه سیاسی خلق شود؛ رسانه ملی، تریبون‌های نماز جمعه، خطبای بزرگوار، نجوم آسمان تبلیغ، وزارت کشور، وزارت اطلاعات و شورای نگهبان که این اطمینان و فضا را برای مردم فراهم کرده و زحمات بسیاری را متحمل شدند، تقدیر و تشکر کرد.

امام جمعه موقت تهران در ادامه تصریح کرد: به خصوص باید از شورای نگهبان و مجاری نظارتی و اجرایی انتخابات که خیلی محکم، متین و عالی انتخابات را برگزار کردند، تقدیر ویژه کرد که کسی نتواند هیچ بهانه‌ای داشته باشد.

وی افزود: هماهنگی بین قوه قضائیه و ارگان‌های دیگر نیز بسیار خوب بود و بنا بود که اگر تخلفی صورت گرفت، قوه قضائیه وارد عمل شود.

آیت‌الله صدیقی اظهار داشت: مردم امام زمان (عج) را خشنود کردند و دست‌اندرکاران اجرایی و نظارتی انتخابات نیز سنگ تمام گذاشتند؛ رسانه ملی هم مثل گذشته خوب امتحان داد و باید از همه مردم تقدیر و تشکر خاص داشت.

امام جمعه موقت تهران‌ با اشاره به اینکه این انتخابات دشمن را مایوس کرد، گفت: مهم‌ترین اثر انتخابات 24 خرداد، این بود که آنهایی که در سال 88 از خدا، قیامت و بصیرت مردم غافل بودند و القای تقلب کردند و مردم را به چالش کشیده و عده‌ای را به خیابان‌ها فرستادند و برخلاف قانون عمل کردند و همچنین رسانه‌های دشمن که در بوق‌های خود مشروعیت نظام را زیر سوال می‌بردند، با این حضور حماسی شما و لبیک گفتن به نایب امام زمانتان، عملا دروغ بودن آن ادعا و بی‌جا بودن اقدامات این فتنه‌گران را ثابت کرد.

امام جمعه موقت تهران افزود: این انتخابات تودهنی برای دشمنان بود که مجبور شدند در همان روز انتخابات اعلام کنند مردم حضوری محیرالعقول دارند.

آیت‌الله صدیقی گفت: این نشان می‌دهد که شما مردمی هستید که انشاءالله تا حضور امام زمان (عج) بنا دارید زیرپرچم ولایت استوار باشید و سنگرها همیشه سنگرنشین داشته باشند و این پرچم را با پرچمداری رهبر و با نمرات بالا و عزت به دست صاحب اصلی‌اش امام زمان (عج) تحویل دهید.

وی با اشاره به مناسبت 7 تیر گفت: این فاجعه جانگداز، قربانی شدن بهترین سرمایه‌ها، اندیشمندان، متفکران و خادمان مخلص این کشور بود که در رأس آنان سید شهدای انقلاب  و استاد بزرگوار آیت‌الله مظلوم "شهید بهشتی" قرار داشت و من به امام زمان(عج) و همچنین مقام معظم رهبری که یار دیرینه آن شهید بودند، تسلیت عرض می‌کنم.

امام جمعه موقت تهران افزود: در روز قبل از این فاجعه که حضرت آقا (رهبر معظم انقلاب) مورد سوء قصد قرار گرفتند، مسئول دفتر شهید بهشتی اعلام کرد که آقای بهشتی سراسیمه بیرون آمد و به قدری آشفته بود که ما هرگز فکر نمی‌کردیم نسبت به آقا این قدر حساس باشد.

وی اظهار داشت: تقدیر خداوند بر این بود که روز 6 تیر در مسجد ابوذر، حضرت آقا مورد سوء قصد قرار گیرد و خداوند این ذخیره را برای مردم در کنار امام(ره) و نیز بعد از امام(ره) و در جای خالی شهید بهشتی، قرار دهد و مردم عزیز را در ادامه مسیر به سوی قله پیروزی پیش ببرد.

آیت‌الله صدیقی تصریح کرد: فاجعه 7 تیر از نظر سنگینی خسارت و ضربه‌ای که به ملت، فرهنگ، نظام و مدیریت کشور ما وارد آمد، جزو خسارت‌های سنگین تاریخ بشر است که بر یک ملت و امت وارد شد.

امام جمعه موقت تهران گفت: حضرت علی(ع) فرمودند: اگر عقیل و جعفر بودند بعد از پیامبر(ص) وضع ما اینگونه نبود، البته الحمدلله که در زمان ما خداوند عنصر مجتهد و نورانی مثل مقام معظم رهبری را ذخیره کرده و اکنون با زمان صدر اسلام فرق می‌کند، اما اگر شهدای هفتم تیر بودند، چه می‌شد؟ اگر ما یک بهشتی داشتیم، که مدیریت می‌کرد وضع ما غیر از این بود.

وی افزود: درباره ابعاد مختلف شخصیت شهید بهشتی کمتر صحبت شده، اما تاکنون در رابطه با ابعاد مدیریتی، کفایت، شرح صدر و امور سیاسی ایشان گفته شده است.

آیت‌الله صدیقی اظهار داشت: ما را شهید بهشتی بزرگ کردند، ما یک بچه طلبه بودیم و ایشان مانند پدری مهربان برای وقوف بر زندگی ما وقت گذاشتند.

امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: شهید بهشتی یک انسان عاشق بود و جمله تاریخی ایشان این بود که "ما شیفتگان خدمت هستیم و نه تشنگان قدرت" که والله چنین بود.

وی طلبه‌پروری، ابداع، ابتکار، تحول در حوزه، تأسیس دبیرستان‌ها و اهتمام به تربیت جوانان و نوجوانان را از ویژگی‌های شخصیتی شهید بهشتی برشمرد و گفت: ایشان شخصا به منزل حجت‌الاسلام قرائتی رفته و درخواست کرده بودند که شما سِمتی را قبول نکنید و به همین تدریس ادامه دهید و من عهده‌دار زندگی شما می‌شوم.

آیت‌الله صدیقی افزود: شهید بهشتی یک مسلمان به تمام معنای واقعی، عاشق جوانان و دارای تفکری بلند و همتی محکم بود و بهترین توصیف امام خمینی(ره) که یک گوهرشناس بودند، درباره ایشان این بود که "بهشتی یک ملت بود و نه یک فرد و رضوان خدا بر او و 72 یار ایشان باشد".

امام جمعه موقت تهران با اشاره به فاجعه کشتار وحشیانه شیعیان که نیمه شعبان در کشور مصر اتفاق افتاد، اظهار داشت: این فاجعه هشدار و زنگ خطری برای دنیای اسلام است.

وی تصریح کرد: دنیای استعمار سال‌های سال کار کرد تا فرقه سلفی را با خشونت و قتل و غارت و استبداد در جهان به وجود آورد و به عنوان چهره اسلام معرفی کند تا اسلام را خشن و بی تعقل به جهانیان بشناساند.

آیت‌الله صدیقی ادامه داد: بودجه‌های کلان نفت مسلمانان به عوض اینکه صرف پیشرفت و آبادانی و اتحاد کشورهای اسلامی شود، توسط آمریکایی‌ها صرف ساخته شدن تین فرقه‌ها شد.

امام جمعه موقت تهران افزود: این نوع قساوت‌ها، سر بریدن‌ها و عالم دینی را زیر چماق گرفتن به زمان ما تعلق ندارد، بلکه متعلق به زمان بربریت است، در آن موقع که دانشگاه و مراکز ارتباط جمعی وجود نداشت، اما حالا که (شعار) حقوق بشر گوش فلک را کر کرده، در سوریه اینها را جمع کرده‌اند و گفته‌اند که آنها را تسلیح می‌کنند تا جوان‌های بیکار به آنجا بروند، مانند شبکه جهنمی منافقین که از جمله این تروریست‌ها هستند.

وی اظهار داشت: آنها بچه‌ها را می‌کشند، سر می‌برند و در مصر طرفداران اهل بیت (ع) که اظهار ارادت به حضرت زینب (س) می‌کنند و برای برگزاری جشن میلاد منجی عالم بشریت چشم به راه هستند را زیر چماق قرار می‌گیرند و آن‌ها را به موتور می‌بندند و به طور فجیع زیر لگد قرار می‌دهند.

آیت‌الله صدیقی تصریح کرد: در اینجا جهان عرب، اتحادیه عرب، سازمان‌های حقوق بشر در برابر مسئله بحرین و اینگونه جنایت‌ها کور هستند، اما به حمد خدا اسلام امام خمینی(ره) جهانگیر شده و جنبش وال استریت در کنار بیداری اسلامی موجب توسعه جبهه ما شده است، لذا اگر یک روز خط مقدم ما آبادان بود، امروز در کنار کاخ دشمنان است، بنابراین باید به دشمنان گفت که باش تا صبح دولتت بدمد که این هنوز از نتایج سحر است.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد