متن سخنرانی خواهرزن تونی بلر در راهپیمایی روز قدس در لندن + فیلم

متن سخنرانی خواهرزن تونی بلر در راهپیمایی روز قدس در لندن + فیلم

خبرگزاری فارس: خواهر زن تونی بلر طی سخنانی در روز قدس گفت: برادران و خواهران من زمان آن فرا رسیده تا قدس آزاد گردد، قدس باید برای اسلام و تمام مسلمانان جهان که آرزو دارند در آنجا برای خدای واحد نماز برپا کنند، آزاد شود.



به گزارش مانیتورینگ فارس، «لورن بوس» روزنامه‌نگار و فعال حقوق بشر و همچنین خواهر زن «تونی بلر» نخست وزیر سابق انگلیس در جمع شرکت‌کنندگان راهپیمایی روز قدس در لندن که روز 21 آگوست برگزار شد، در حمایت از مقاومت مردمی فلسطین علیه رژیم صهیونیستی و جنایت‌های این رژیم در سرزمین‌های اشغالی سخنرانی کرد.

 
وی در این سخنرانی تأکید کرد که جنایت‌های اسرائیل قطره ای در یک اقیانوس و ذره شنی در سال است.
وی در بخشی از سخنان خود تأکید کرد: والله؛ اسرائیلی‌ها یک لحظه خوش برای خوابیدن نخواهند داشت و طعم شیرین زندگی را نخواهند چشید، مادامی که یک کودک فلسطینی در زندان باشد و یا یک کودک فلسطینی از بمب‌های اسرائیلی آسیب ببیند.
متن کامل این سخنرانی به شرح زیر است:


سلام علیکم


 گزارش‌هایی را طی یک ماه اخیر از پزشکانی که در کرانه‌باختری و غزه فعالیت می‌کنند، دریافت کردم و امروز می‌خواهم به شما بگویم جرایم اسرائیل که شما درباره آن می‌دانید، قطره‌ای در یک اقیانوس و ذره شنی در ساحل هستند.

این پزشکان به طور مداوم به پست‌های ایست و بازرسی سر زده و اسرائیلی‌ها به آنها عرب‌های کثیف و آشغال می‌گویند. من یک نمونه از تجاوز‌هایی که به فلسطینیان انجام می‌شود را از طریق تلفن شنیدم زمانی که یکی از این پزشکان مشغول نجات جان یک فلسطینی بود.

برادران و خواهران من، نزدیک 2 هفته پیش گزارش‌هایی شنیدم که یک پزشک با دیدن یک خانم جوان فلسطینی با لباس آغشته به خون در کنار خیابان توقف می‌کند. من شنیدم این زن به زبان عربی به پزشک گفت که والله، سربازان اسرائیلی به من تجاوز کردند. من با گوش‌های خود شنیدم که بیش از 3 سرباز اسرائیلی به این زن تجاوز کردند اما شما هیچگاه این خبر را نشنیدید.

بگذارید درباره جرایم دولت اسرائیل صحبت کنم. من پسر کوچکی در غزه را می‌شناسم. این پسر با من تماس گرفت و من را مادر صدا کرد و گفت: «مادر؛ من در یک گودال زندگی می‌کنم چرا که بولدوزر‌های اسرائیلی خانه ما را تخریب کردند. من می توانم آدرس دقیق خود را برای فرستادن کسی برای کمک بدهم چرا که اسرائیلی‌ها با مشت بر شکم من کوبیدند طوری که من قادر به تنفس طبیعی نیستم.» من این موضوع را با گوش‌های خود شنیدم.

وقتی من می‌شنوم که فلسطینی‌ها نباید مقاومت کنند و و از طریق گفت‌وگو می‌توان به صلح دست یافت، من تنها یک چیز می‌توانم بگویم و از شما می‌خواهم آن را با من فریاد بزنید که مقاومت ما قوی‌تر خواهد بود: «عدالت نباشد، صلحی در کار نیست»

والله؛ اسرائیلی‌ها یک لحظه خوش برای خوابیدن نخواهند داشت و طعم شیرین زندگی را نخواهند چشید، مادامی که یک کودک فلسطینی در زندان باشد و یا یک کودک فلسطینی از بمب‌های اسرائیلی آسیب ببیند. من اینجا هستم تا دوباره بگویم «عدالت نباشد، صلحی در کار نیست».

گروه حماس کیست؟ آنها دولت منتخب مردم فلسطین هستند که مردم غزه آنها را انتخاب کردند و آنها این حق را دارند که تحت اشغال اسرائیلی‌ها به مقاومت بپردازند. مقاومت حق فلسطینی‌ها طبق قوانین بین‌المللی است و باید بگویم ما از مقاومت شما حمایت می‌کنیم. شما مقاومت خواهید کرد و بر اثر بمب‌های اسرائیلی در خانه‌هایتان نخواهید مرد.

برادران و خواهران من، زمان آن فرا رسیده تا قدس آزاد گردد. قدس باید برای اسلام و تمام مسلمانان جهان که آرزو دارند در آنجا برای خدای واحد نماز برپا کنند، آزاد گردد. امروز به اسرائیل می‌گوییم که جرایم شما را مشاهده کرده و از آنها متنفریم.
برای ما دولتی به نام اسرائیل وجود ندارد چرا که این رژیم بی‌عدالت جنایتکارعلیه بشریت است.

باید به اعضای اتحادیه عرب که امروز جلسه داشته بگویم که از برادران فلسطینی خود حمایت کنید. ما از کشور‌های لبنان، اردن و مصر می‌خواهیم تا به مرز‌های خود رفته و آن (جنایت‌های اسرائیل) را متوقف کنید. قدس را آزاد کنید؛ غزه را آزاد کنید و برای غزه مبارزه کنید.

«عدالت نباشد، صلحی در کار نیست»

مخاطبان محترم می توانند فیلم سخنرانی وی را در لینک ذیل مشاهده کنند:

http://www.farsnews.com/media.php?nn=13900604165525

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد