مخملباف: اقتدار ولی‌فقیه من را روانی کرده است!

مخملباف:
اقتدار ولی‌فقیه من را روانی کرده است!
سال ها پیش من مریض شده و به دکتر رفتم. دکتر هر چه بررسی کرد، نفهمید که مشکل من چیست...
گرداب- محسن مخملباف، طی مصاحبه ای با یک شبکه سلطنت طلب، از بیماری‏ روانی اش که در اثر اقتدار ولی فقیه و آرزوهای بر باد رفته اپوزیسیون، به وجود آمده، گلایه کرد.

این کارگردان فیلم های ضداخلاقی، در تماس تلفنی با یک شبکه سلطنت طلب، به بیماری روانی خود که سال ها از آن رنج می برد اشاره کرد و گفت: «سال ها پیش من مریض شده و به دکتر رفتم. دکتر هر چه بررسی کرد، نفهمید که مشکل من چیست.»

وی افزود: «عاقبت، دکتر به من گفت که تو چه آرزویی داری؟! و من گفتم آرزویم این است که آقای خامنه ای از قدرت کنار برود و معلوم شد که علت مریضی های من این آرزوی برآورده نشده بوده است
 

وی در ادامه اذعان کرد که اپوزیسیون جمهوری اسلامی پشت سد ولایت فقیه، گرفتار شده اند.

مخلباف ادامه داد: «ولی فقیه عمود خیمه نظام اسلامی است و ما تا این عمود را نیاندازیم، قادر به پایین کشیدن خیمه‏ نظام نخواهیم بود».
 
 
منبع: جام‌نیوز

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد