دولت آمریکا شبکه ما را از تحریم مستثنا کرده است!

غول رسانه ا ی غرب که پیش از این با «فارسی وان» به جنگ جمهوری اسلامی ایران آمده بود، به زودی دو شبکه جدید نیز وارد این میدان جنگ نرم می کند.
شرکت نیوزکورپوریشن متعلق به روبرت مورداک -سرمایه دار صهیونیست و صاحب ده ها رسانه بزرگ در جهان- قصد دارد از طریق سرمایه گذاری مشترک با یک شرکت رسانه ای منطقه ای مستقر در دبی، دو شبکه تلویزیونی ماهواره ای به زبان فارسی راه اندازی کند.

این دو شبکه جدید تلویزیونی را شرکت پخش خاورمیانه اداره می کند که از سرمایه گذاری مشترک شرکت نیوز کورپوریشن مورداک و گروه موبی، شرکت رسانه ای فعال در دبی و افغانستان تشکیل خواهد شد. شرکت پخش خاورمیانه شبکه فارسی وان را سال 2009 راه اندازی کرد و قصد دارد این ماه نخستین شبکه تلویزیونی از دو شبکه فارسی زبان را راه اندازی کند. نام این شبکه تلویزیونی زمزمه است.
اخبار بدست آمده حاکی است این شبکه هدف اصلی خود را تضعیف بنیان های دینی و اخلاقی عموم و خانواده ها در پوشش پخش برنامه ها و فیلم های سرگرم کننده، تعریف کرده است.
سعید محسنی مدیر ارشد اجرایی شرکت پخش خاورمیانه اعلام کرده پس از این دو شبکه، یک شبکه فارسی زبان مختص مردان نیز راه اندازی خواهد شد.
جالب تر آنکه محسنی گفته است تحریم های دولت آمریکا بر ضد ایران تاثیر مستقیمی بر شرکت پخش خاورمیانه ندارد زیرا دولت آمریکا این شرکت را با توجه به برنامه های آن از تحریم استثناء کرده است!

تاجران آلمانی باز هم صهیونیست ها را عصبانی کردند

مقامات رژیم صهیونیستی با ارسال نامه ای به مرکل، خشم شدید خود از روابط آلمان با ایران را ابراز کردند.
ماجرا از آنجا آغاز شد که هفته گذشته هیئت نمایندگان رژیم صهیونیستی به سرپرستی شائول موفاز دریافتند که درست همزمان با دیدار آنها از برلین همتایان آلمانی آنها با یک هیئت پارلمانی ایرانی نیز در مجلس فدرال این کشور نشست دارند.
هیئت اسرائیلی که متشکل از اعضای کمیته سیاست خارجی و دفاعی پارلمان رژیم صهیونیستی(کنست) بود، نامه ای شدیداللحن خطاب به دولت مرکل نوشت و در آن به کوتاهی آلمان در قطع روابط پارلمانی با جمهوری اسلامی ایران انتقاد و در مورد تعهد آلمان به روابط به اصطلاح ویژه برلین و اسرائیل ابراز تردید کرد.
در نامه نمایندگان رژیم اشغالگر قدس به آنجلا مرکل، صدر اعظم، گوئیدو وسترول، وزیر خارجه، رئیس مجلس فدرال و رئیس کمیته دفاعی مجلس فدرال، ادعاهای همیشگی و بی پایه ای درباره تلاش ایران برای دستیابی به سلاح اتمی و استفاده از آن برای نسل کشی یهودیان تکرار شده است.
این نامه روپرشت پولنز رئیس کمیته سیاست خارجی مجلس فدرال آلمان را بر آن داشت تا به سرعت در روز جمعه یک بیانیه صادر و در آن از تصمیم خود مبنی بر میزبانی اعضای مجلس ایران دفاع کند. وی در این بیانیه گفته است تحریم ها، مذاکره با دولت ایران را ممنوع نمی کند.
گفتنی است با وجود گذشت بیش از شش دهه از پایان جنگ دوم جهانی، اسرائیل به بهانه دروغین هولوکاست، سالانه مبالغ هنگفتی از دولت آلمان باج می گیرد. این باج گیری طی سال های اخیر با اعتراض گسترده مردم آلمان روبرو شده که حاضر نیستند مالیات پرداختی آنان برای حفظ رژیم اشغالگر قدس هزینه شود.



کیهان

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد