دفاع صریح نماینده اسرائیل در نشست حقوق بشر از موسوی و کروبی

همزمان با برگزاری نشست شورای حقوق بشر سازمان ملل در ژنو، نماینده رژیم صهیونیستی به دفاع صریح از اقدامات ضد انقلابی سران فتنه پرداخت.
در نشست روز سه شنبه این شورا ابتدا نماینده کشورمان طی سخنانی نقض فاحش حقوق بشر در آمریکا، کانادا، سوئد، سوئیس و فرانسه را زیر سؤال برد و موارد ضد حقوق بشری این کشورها را برای حاضران قرائت کرد.
سپس نماینده سوریه با قرائت بیانیه ای به تمجید از وضعیت حقوق بشر در ایران پرداخت و شدیداً مخالفت کشورش را با تصویب هرگونه قطعنامه ای در این باره اعلام کرد.
در ادامه این نشست نوبت به نماینده رژیم صهیونیستی رسید که وی به حبس موسوی و کروبی اشاره کرد و خواستار مجازات ایران شد.
پس از اتمام قرائت بیانیه کشورها نوبت به سازمان های مردم نهاد رسید که با تلاش ان جی اوها، سه بیانیه توسط ان جی اوهای ایرانی قرائت شد که موضوعات آن عبارت بودند از نقض حقوق بشر در کانادا، محکومیت جنایات آمریکا در لیبی و بیانیه سوم به مسئله تحریم و نقض حقوق بشر که غیر مستقیم آمریکا را هدف قرار داده بود.
از نکات قابل توجه دیگر این نشست ناکامی حامیان غرب و رژیم صهیونیستی در زیر سؤال بردن وضعیت حقوق بشر در ایران بود. در این رابطه انجمن بهائیان و انجمنی اتریشی بر علیه ایران صحبت کردند. انجمن بهائیان به تکرار ادعاهای گذشته مبنی بر زندانی بودن سران بهائیان، تخریب قبرها و عدم حق تحصیلات عالی اشاره کردند که با توجه به ازدحام سالن در آن ساعت و اینکه در انتهای لیست بودند تقریباً توجهی به آنها نشد. انجمن اتریشی نیز تقریباً همان بیانیه رژیم صهیونیستی را قرائت کرد.
برآورد کارشناسان در ژنو این است که منافقین نیز در این نشست هیچ چهره جدیدی را علیه ایران نتوانسته اند جذب کنند و تمامی عناصر قدیمی و شناخته شده اند.
همچنین نمایشگاه عکسی درمیدان سازمان ملل برگزار گردید که موضوع آن کودکان قربانی جنگ در افغانستان است. با توجه به استمرار این نمایشگاه تا روز جمعه قطعاً فرصت برای تجمع ضد انقلاب در این میدان بسیار محدودتر خواهد شد.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد