اسرائیل در حوزه دیپلماسی عمومی هیچ جایی ندارد

نویسنده انگلیسی:
اسرائیل در حوزه دیپلماسی عمومی هیچ جایی ندارد
نویسنده انگلیسی و یکی از طرفداران جدی اسرائیل انتقاد‌هایی را علیه دیپلماسی عمومی اسرائیل آغاز کرده است و اعلام کرده که دیپلماسی عمومی اسرائیل یک "شوخی" است و مسخره به نظر می‌رسد.
ملانی فیلیپس، نویسنده انگلیسی که خود از حامیان جدی اسرائیل است در یک برنامه تلویزیونی به انتقاد شدید از عملکرد این رژیم پرداخت و اذعان داشت: اسرائیل جنگ در میدان افکار مردم دنیا را فراموش کرده است.

به گزارش گرداب، "ملانی فیلیپس"، نویسنده انگلیسی و یکی از طرفداران جدی اسرائیل انتقادهایی را علیه دیپلماسی عمومی اسرائیل آغاز کرد و اظهار کرد که دیپلماسی عمومی اسرائیل مسخره به نظر می‌رسد.

فیلیپس در گفت‌وگو با تلویزیون دولتی "کانال یک" اسرائیل توضیح داد که اسرائیل طی سالیان گذشته با کارهای که انجام داده خود را غیر قابل دفاع کرده است.

وی ضمن این گفت‌وگو تأکید کرد: «اسرائیل می‌توانست تا کنون بخش‌هایی از جهان رسانه‌ای و دانشگاهی اروپا را در خصوص حقانیت هدفش متقاعد کرده باشد، ولی این کار را نکرده است.

اسرائیل باید طی سالیان طولانی گذشته درک می‌کرد که علاوه بر جنگ با توپ و تانک در حال جنگ در میدان نبرد اذهان است. اما اسرائیل موضوع خصومتی که نسبت به آن در اروپا وجود دارد را نادیده گرفته و میدان نبرد را به طرف مقابل واگذار کرده است.

دیپلماسی عمومی اسرائیل یک شوخی بیش نیست. در میدان نبردی که اسرائیل حتی آن را درک نمی‌کند، گوی سبقت از آن ربوده شده است. اسرائیل حتی اصول اولیه دیپلماسی عمومی مناسب را نیز نمی‌داند. اسرائیل در حوزه دیپلماسی عمومی هیچ جایی ندارد.

عرب‌ها به دلیل برنامه‌های تبلیغاتی خود، میدان نبرد ذهن را تحت سلطه خود درآورده‌اند و هم‌اکنون قادرند غرب را که ارتباط خود را با حقیقت از دست داده است، فریب دهند.»

منبع: فارس
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد