نا گفته ها از زندگی مهران مدیری


یکی از خانم‌های محله بروجردی‌ها دراین باره گفت: . . . . .

مادر مهران 10 سال است که به محله ما می‌آید و به مادرس قرآن می‌دهد ولی آشنایی ما 20ساله است. اوائل ساکن افسریه بودند تا اینکه پدر مهران از دنیا رفت و مهران مادرش را پیش خودش برد.
 مهران مدیری هم بچه پایین شهر است و هم سید است و هم مادرش خانم جلسه ای است. هر پنج‌شنبه اینجا جلسات قرآنی برگزار می‌شود که مادر مدیری در آنها شرکت می‌کند.
مادر مهران مدیری پنج‌شنبه‌ها به اینجا برای آموزش قرآن می‌آید و شنبه‌ها هم در جای دیگر آموزش مفاتیح دارد. همه کسانی که در این جلسات شرکت می‌کنند می‌دانند که او مادر مهران مدیری است و همه‌شان می‌گویند: هم خودش را دوست داریم وهم مادرش را!
 کمتر کسی می‌داند که مهران مدیری سید اولاد پیغمبر (ص)است. همسایه‌های محله قدیم مهران مدیری می‌گویند: اصلا سید طباطبایی هستند. شاید نخواستند کسی از این موضوع مطلع شود. برای همین هم نگفتند. مهران پدر خیلی خوبی داشت که براثر سکته از دنیا رفت. مرد متین و موقری بود.
این‌طور که از حرف‌های همسایه‌ها برمی‌آید مهران هم به پدرش رفته و از نظر خلق وخو شبیه به اواست. یکی ازهمسایه‌ها درباره او می‌گوید: مهران خیلی پسر آقایی است. پسر تمیز و پاک. من هیچی از مهران ندیدم. هرکسی که پشت سرش گفته که پسر بدی است اشتباه گفته. او یک پسر ساده مودب است.
این همسایه درادامه می‌گوید: ختم پدر مهران مدیری غلقله بود از همه جا آمده بودند. او تا کید می‌کند: خانواده مهران مدیری هم شأن مذهبی هستند هم از طرف مادر و هم از طرف پدر خیلی مذهبی‌اند و کلا مومن هستند. همه فامیل‌های‌شان را که در مراسم ختم مهران دیده بودم مذهبی بودند. خود خانم مدیری چادر از سرش نمی‌افتد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد